printlogo


کد خبر: 221688تاریخ: 1399/4/22 00:00
تلویزیون

«آفتاب شرقی» به آنتن برگشت
پخش برنامه تلویزیونی «آفتاب شرقی» از امروز با حضور کارشناسان دینی با موضوعات متنوع از سرگرفته می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، در سری جدید برنامه تلویزیونی «آفتاب شرقی» که هر روز قبل از اذان ظهر و به مدت 15 دقیقه پخش می‌شود، موضوعاتی چون سبک زندگی دینی، روابط در خانواده و زیست مؤمنانه، دعاهای قرآنی، بازخوانی نگرانی‌های پیامبر، شرح دعای جامعه کبیره و اخلاق بندگی مطرح می‌شود. کارشناسانی که از شنبه تا پنجشنبه همراه این برنامه خواهند بود به ترتیب حضور عبارتند از: خانم ظهیری، حجت‌الاسلام کرمی، حجت‌الاسلام رفیعی، حجت‌الاسلام علی‌پناه، خانم دکتر حاج‌عبدالباقی و حجت‌الاسلام مؤمنی. اجرای این برنامه را دکتر ندا ملکی، کارشناس مسائل دینی برعهده دارد. برنامه «آفتاب شرقی» کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که با تهیه‌کنندگی سعید عباسی، شنبه تا پنجشنبه و با اجرای هادی صلح‌جو، علیرضا قوامی و ندا ملکی پخش می‌شود. 
***
«جنگ دوست‌داشتنی!» روایت می‌شود
مجموعه طنز «جنگ دوست‌داشتنی!» به کارگردانی حسین همایون‌فر محصول گروه مستند روایت فتح در 30 قسمت 30 ‌دقیقه‌ای آماده پخش از سیما شد. به گزارش «وطن امروز»، مجموعه «جنگ دوست‌داشتنی!» به خاطرات شیرین و جذابی از رزمندگان 8 سال دفاع‌مقدس با میزبانی و اجرای اصغر نقی‌زاده پرداخته است. در خلاصه این مجموعه طنز تلویزیونی آمده است: «هیچ جنگی دوست‌داشتنی نیست اما آدم‌های جنگ‌ گاهی دوست داشتنین، هیچ زخمی بدون درد نیست اما جای زخم‌ها گاهی دوست داشتنین، هیچ سربازی عاشق جنگیدن نیست اما وقتی دفاع از خاک باشه جنگیدن هم گاهی دوست داشتنیه، هیچ مادری رضاش به مرگ فرزند نیست اما وقتی شهادت باشه، مرگ هم گاهی دوست داشتنیه، هیچ دورانی سراسر دوست داشتنی نیست اما توی مرور خاطرات، گاهی حتی جنگ هم دوست داشتنیه». عوامل این پروژه عبارتند از، طراح و کارگردان: حسین همایون‌فر؛ تحقیق و پژوهش: یوسف شمشیری؛ هماهنگی و برنامه‌ریزی: امیر صادقی؛ تصویربردار و نورپرداز: حسن سیدی پریشان؛ صدابردار: امیرعباس کیاپور؛ موسیقی: محمد فرشته‌نژاد. مجموعه طنز «جنگ دوست‌داشتنی!» در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای بزودی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود. 
***
نمایشگاه تصویری بزرگ‌ترین نقاشان جهان در شبکه ۴
«نمایشگاه تصویری بزرگ‌ترین نقاشان جهان» در قالب مجموعه «چهار سوی علم» به نمایش در‌می‌آید. به گزارش «وطن امروز»، «نمایشگاه تصویری بزرگ‌ترین نقاشان جهان» محصول 2018 انگلستان است که در این مجموعه آثار برخی از مشهورترین هنرمندان صاحب سبک در قالب نمایشگاه‌ها در سراسر جهان مورد بررسی قرار می‌گیرد. پخش این مجموعه در 7 قسمت از روز یکشنبه 22 تیرماه در شبکه چهار سیما آغاز می‌شود. در قسمت اول این مستند آثار ادوارد مانه، پدر هنر مدرن نمایش داده می‌شود و مورد بررسی قرار می گیرد. بررسی آثار ادوارد مونگ، خالق تابلوی جیغ در نمایشگاهی به مناسبت صد‌و‌پنجاهمین زادروز وی در قسمت دوم این مجموعه صورت می‌گیرد. مجموعه «چهار سوی علم» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 22 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

Page Generated in 0/0053 sec