printlogo


کد خبر: 221954تاریخ: 1399/4/28 00:00
اخبار

استراماچونی: سرمربیگری در ایران تجربه‌ای فراتر از فوتبال بود
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال از تجربه کار در ایران به‌ عنوان تجربه‌ای فوق‌العاده یاد کرد. آندره‌آ استراماچونی که به‌عنوان کارشناس بازی بامداد روز جمعه اسپال - اینتر در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا در استودیوی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» حضور داشت، درباره تجربه حضورش در ایران به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربیگری در ایران تجربه‌ای فراتر از فوتبال بود. به رابطه‌ای که با هواداران استقلال ایجاد کردم، افتخار می‌کنم. من ارتباط فوق‌العاده‌ای با هواداران و شهر تهران برقرار کردم و همین باعث ایجاد انگیزه در ما برای انجام بازی‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیا شد. من (در ایران) دنیایی باورنکردنی را کشف کردم. وی همچنین درباره نخستین فصل حضور کونته روی نیمکت اینتر اظهار داشت: اینتر کمی از اوج خود فاصله دارد اما این نخستین فصل حضور کونته روی نیمکت اینتر است. او تأثیر خوبی روی تیم‌هایی که سرمربی‌شان بوده، گذاشته است. اینتر کمی جایگاه خود را از دست داده است اما می‌شود نکات خوبی را در این تیم دید. کونته، ماروتا و مالکان باشگاه، اینتر بزرگی را در ذهن خود دارند. 
***
منابع تأمین‌ طلب برانکو مشخص شد
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است با دریافت ‌طلب خود از باشگاه آنتورپ و فیفا، مطالبات سرمربی سابق خود را بپردازد. به گزارش ایسنا، با وجود اینکه در ماه‌های گذشته تلاش‌هایی برای پرداخت مطالبات برانکو انجام شد اما وکیل این مربی پرونده را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کرد تا از این طریق بتواند مطالبات موکل خود را وصول کند. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد این باشگاه به دنبال این است پس از وصول‌ طلب ۵۵٠ هزار یورویی خود بابت انتقال بیرانوند به آنتورپ، بخشی از‌ طلب خود در فیفا را نیز به مبلغ اضافه کند و در ادامه با تامین مابقی پول، ‌طلب برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند. بیرانوند درحال حاضر در قرنطینه 2 هفته‌ای به سر می‌برد و پس از پایان این مدت و گذراندن تست‌های پزشکی، باشگاه آنتورپ‌ طلب ۵۵٠ هزار یورویی پرسپولیس را پرداخت خواهد کرد. 
***
سرنوشت المپیک زمستانی ۲۰۲۲ در گرو برگزاری بازی‌های توکیو
عضو کمیته بین‌المللی المپیک گفت: اگر بازی‌های المپیک توکیو لغو شود، بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن هم به همان سرنوشت دچار می‌شود. به گزارش Inside the games، «ریچارد دیک پوند» عضو کمیته بین‌المللی المپیک در گفت‌وگو با رویترز اعلام کرد اگر بازی‌های المپیک توکیو سال آینده برگزار نشود، به احتمال زیاد بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ هم قربانی بیماری کرونا خواهد شد. 
 پوند گفت: اگر واکسن ویروس کرونا کشف نشود یا کشور‌ها نتوانند این بیماری را کنترل کنند، کمیته بین‌المللی المپیک مجبور است یا بازی‌ها را دوباره به تعویق بیندازد یا آن را لغو کند. احتمال شیوع ویروس کرونا در توکیو وجود دارد و سخت است تصور کنیم که چند ماه دیگر هیچ اثری از این بیماری نباشد. او افزود: البته مسأله المپیک زمستانی پکن در دستور جلسه IOC قرار ندارد. 
***
قطر میزبان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور قطر را به عنوان میزبان قطعی ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا مشخص کرد. به گزارش مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان، اعلام کرد با توجه به شیوع ویروس جهانی کرونا، ادامه بازی‌ها از مرحله گروهی تا نیمه‌‌نهایی به صورت متمرکز در قطر برگزار خواهد شد. در این نامه آمده است: با توجه به اینکه فقط کشور قطر آمادگی خود را برای میزبانی مرحله گروهی تا نیمه‌نهایی بازی‌ها به صورت متمرکز اعلام کرده بود و همچنین این کشور تمام ضوابط و شرایط لازم برای میزبانی را دارد، با میزبانی آنها در ادامه بازی‌ها موافقت می‌شود. شایان ذکر است مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه ۲۴ شهریور پیگیری می‌شود و بازی‌ها تا مرحله نیمه‌نهایی به صورت فشرده و متمرکز در قطر انجام می‌شود. 

Page Generated in 0/0124 sec