printlogo


کد خبر: 222657تاریخ: 1399/5/13 00:00
اخبار

تردید تیم‌های ملی فوتسال ایتالیا و بلاروس برای سفر به ایران
در شرایطی که حضور کویت و عراق در تورنمنت بین‌المللی فوتسال ایران قطعی است، ایتالیا و بلاروس هنوز برای سفر به ایران تردید دارند. به گزارش مهر، کمیته فوتسال ایران قصد دارد برای فیفادی شهریورماه تورنمنت چند‌جانبه فوتسال را در جزیره کیش با حضور چند کشور اروپایی و آسیایی برگزار کند. در این تورنمنت که تیم ‌ملی بزرگسالان و تیم جوانان ایران هم حضور دارند، هدف اولیه آمادگی این 2 تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیاست. شیوع ویروس کرونا باعث شده شرایط برای دعوت از دیگر تیم‌ها کمی دشوار و پیچیده شود. هر چند تا الان حضور کویت و عراق در تورنمنت کیش قطعی است اما کشورهای اروپایی برای سفر به ایران تردید دارند. حسین شمس، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال دیروز اعلام کرد که ایتالیا هم جزو تیم‌هایی است که به تورنمنت ایران دعوت شده است. وی گفت: برای فیفادی شهریور حضور کشورهای کویت و عراق قطعی شده است ولی تیم‌های اروپایی چون بعد از بازگشت به کشورشان باید ۱۴ روز قرنطینه باشند، هنوز برای سفر به ایران تردید دارند. شمس تاکید کرد: ایتالیا و بلاروس آمادگی ضمنی خود را برای شرکت در تورنمنت ایران اعلام کرده‌اند ولی همان‌طور که گفتم چون باید بعد از بازگشت ۱۴ روز قرنطینه باشند، در حال بررسی پیشنهاد ایران هستند. کشور مراکش هم از جمله کشورهایی بود که از سوی ایران به تورنمنت کیش دعوت شده بود اما طبق اعلام داوود پرهیزکار، رئیس کمیته فوتسال، این تیم مجوز خروج از مراکش را نگرفته است. 
***
تست کرونای ملی‌پوش المپیکی ایران مثبت شد
تست کرونای فروغی ملی‌پوش تپانچه ایران مثبت اعلام شد. جواد فروغی در گفت‌وگو با پایگاه خبری فدراسیون تیراندازی گفت: سه‌شنبه‌شب بود که با انجام سیتی‌‌اسکن متوجه شدم به ویروس «کووید-‌19‌» مبتلا شده‌ام و باید تا 2 هفته در قرنطینه باشم. حال عمومی‌ام خوب است اما باید استراحت کنم. ملی‌پوش المپیکی تیم‌ملی تیراندازی ادامه داد: از مسؤولان فدراسیون تشکر می‌کنم که جویای احوالم بودند و از مردم می‌خواهم برای بنده و تمام بیماران دعا کنند تا به خواست خدا شر این ویروس منحوس از تمام دنیا برداشته شود. فروغی عنوان کرد: نمی‌توانم خیلی مطمئن بگویم که کجا و به چه صورت به کرونا مبتلا شدم اما چون در لباس پرستاری خدمت می‌کنم احتمال زیادی وجود دارد که در بیمارستان مبتلا شده باشم. در هر صورت خدمت به هموطنان در هر لباسی افتخار بزرگی است. 
***
رامین رضاییان به دنبال آقای گلی در لیگ قطر
مدافع الشحانیه با گلزنی در دیدار برابر السیلیه خود را به صدر جدول رده‌بندی بهترین گلزنان نزدیک‌تر کرد. به گزارش الوطن، رامین رضاییان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکردی خیره‌کننده از خود نشان داده است. رامین یک مدافع راست است اما با پوشیدن شماره ۱۰ الشحانیه یک همه‌کاره در تیم است. او توانسته در فصل جاری ۱۱ گل برای تیمش در ۱۹ بازی به ثمر رساند تا نه‌تنها بهترین گلزن الشحانیه باشد، بلکه در صدر جدول بهترین گلزنان شانس کسب آقای گلی را هم داشته باشد. رامین رضاییان در دیدار برابر السیلیه که با تساوی 2-2 به پایان رسید توانست گل نخست بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.  این یازدهمین گل او برای الشحانیه بود و در جدول بهترین گلزنان در رده چهارم جای دارد. 
بهترین گلزن فصل جاری لیگ ستارگان قطر اکرم عفیف، ستاره السد است که توانسته ۱۴ گل به ثمر رساند و با توجه به اینکه 3 بازی تا پایان فصل باقی مانده است رضاییان می‌تواند به آقای گلی دست پیدا کند که این اتفاق در نوع خود بسیار جالب خواهد بود. 
الشحانیه در قعر جدول رده‌بندی جای دارد و برای سقوط نکردن به دسته 2 می‌جنگد.

Page Generated in 0/0060 sec