printlogo


کد خبر: 222690تاریخ: 1399/5/14 00:00
چراغ انتشار آلبوم رسمی خواننده‌های مطرح در سال ۹۹ روشن شد
«با من بخوان» در دوران کرونا

عباس اسماعیل‌گل: اواسط اسفندماه سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت‌ها و کنسرت‌های موسیقی هم مانند سایر فعالیت‌های فرهنگی- هنری کشور با تعطیلی مواجه شد. این اتفاق تلخ برای اهالی موسیقی یک نکته تاریک و ناامیدکننده‌ محسوب می‌شد، زیرا بازه زمانی یک‌ماهه 15 اسفند تا 15 فروردین‌ماه، پیک طلایی انتشار آلبوم‌های رسمی و برپایی کنسرت‌ها برای اهالی موسیقی محسوب می‌شود که علاوه بر خواننده‌ها و نوازنده‌ها، عوامل مختلف فنی و خدماتی در حوزه موسیقی در کنار انتشار آلبوم‌ها و برپایی کنسرت‌ها مشغول به کار می‌شوند و کسب درآمد می‌کنند اما با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی کنسرت‌های موسیقی بسیاری از هنرمندان این حوزه از کار بیکار شده‌اند.
از سوی دیگر برخی اهالی موسیقی در دوران کرونایی بیکار ننشسته‌اند و با فعالیت‌هایی چون «کنسرت آنلاین» آن هم با همه کم و کاستی‌هایش، سعی می‌کنند چراغ موسیقی کشور را روشن نگه دارند اما همچنان در دوران کرونایی از انتشار آلبوم‌های رسمی خواننده‌های مطرح خبری نبود تا اینکه طی اخبار منتشر شده مشخص شد علیرضا قربانی قرار است بزودی جدیدترین آلبوم رسمی خود را در اوج کرونا روانه بازار کند. بدون شک این اتفاق خبری خوشحال کننده برای علاقه‌مندان به موسیقی اصیل ایرانی خواهد بود و امیدواریم سایر هنرمندان مطرح موسیقی کشور نیز این اقدام علیرضا قربانی را ادامه دهند تا با انتشار آثار جدیدشان، نشاط و امید را به جامعه و مخاطبان خود تزریق کنند.
همانطور که در بالا گفته شد، علیرضا قربانی، خواننده موسیقی ایرانی که در دوران کرونا نه‌تنها خانه‌نشین نبوده بلکه با اجراهای کنسرت آنلاین یکی از فعال‌ترین چهره‌های موسیقایی کشور بوده است، در ادامه این روند جدیدترین آلبوم خود را طی روزهای آینده منتشر خواهد کرد. علیرضا قربانی از تهیه و توزیع آلبوم موسیقی «با من بخوان» با رونمایی از چند قطعه جدید در این اثر خبر داد. وی پس از راه‌اندازی پروژه «با من بخوان» و برپایی کنسرت‌های مختلف در شهرهای ایران، قرار است آلبوم این اثر موسیقایی را با ترکیبی از قطعات تازه و منتشرشده قبلی روانه بازار کند. این اثر از ۲۱ مرداد به طور رسمی روانه بازار خواهد شد. علیرضا قربانی در این باره گفته است: یک سال و نیم است از پروژه «با من بخوان» گذشته و کنسرت آن در شهرهای مختلف با استقبال گرم مخاطبان روبه‌رو شد، بنابراین تصمیم گرفتیم آلبوم این اثر را هم منتشر کنیم. از طرفداران موسیقی دعوت می‌کنم با دانلود و خرید قانونی آن هم کمکی به فرهنگسازی این ماجرا کنند و هم کمکی باشد به کسانی که بتوانند در تولید محکم روی پای خود بایستند. این آلبوم به آهنگسازی حسام ناصری شامل ۱۰ قطعه موسیقی است که برخی از آنها از جمله «روزگار غریب»، «الله مزار»، «بوی گیسو» و «پل» پیش از این به صورت تک‌آهنگ منتشر و در کنسرت‌ها اجرا شده‌اند. همچنین تعدادی از قطعات جدید مختص این آلبوم تهیه شده است.

Page Generated in 0/0048 sec