printlogo


کد خبر: 222707تاریخ: 1399/5/14 00:00
اخبار

پایان فصل برای مرد سال فوتبال آسیا
مهاجم تیم ‌ملی فوتبال قطر و السد به خاطر آسیب‌دیدگی یک ماه دور از میادین خواهد بود و به این ترتیب فصل برای او به پایان رسید. به گزارش الرای، اکرم عفیف از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار السد و تیم‌ ملی فوتبال قطر است. این بازیکن جوان به خاطر آسیب‌دیدگی‌ای که از ناحیه مچ پا داشت تا یک ماه نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و به این ترتیب فصل برای او به پایان رسید. اکرم عفیف سال قبل به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا انتخاب شد. او در فصل جاری هم با زدن ۱۴ گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ ستارگان قطر جا دارد. السد در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر است و با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی با صدر جدول رده‌بندی، شانس بسیار کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. غیبت اکرم عفیف در ادامه لیگ ستارگان قطر باعث می‌شود شانس رامین رضاییان، بازیکن ایرانی الشحانیه برای کسب آقای گلی بیشتر شود. رامین در ۱۴ بازی ۱۱ گل برای تیمش به ثمر رسانده است و با صدر جدول گلزنان تنها 3 گل فاصله دارد. 
***
معاون سازمان برنامه میهمان کمیته ملی المپیک
کمیته ملی المپیک امروز نشستی را با یکی از معاونان سازمان برنامه و بودجه خواهد داشت و بحث پرداخت بودجه فدراسیون‌ها احتمالا یکی از مباحث این نشست خواهد بود. کمیته ملی المپیک از ابتدای سال تاکنون تنها توانسته ۲۵ درصد از بودجه همه فدراسیون‌ها را پرداخت کند و به دنبال این است که بتواند تخصیص دیگری از سازمان برنامه‌ و بودجه داشته باشد. قرار است ظهر امروز حمید پوراصغری، یکی از معاونان سازمان برنامه و بودجه به کمیته ملی المپیک برود و میهمان رضا صالحی‌امیری، رئیس این کمیته باشد. در این نشست قرار است درباره فعالیت‌های کمیته و آکادمی ملی المپیک صحبت شود و سجادی هم گزارشی درباره کاروان المپیک ایران ارائه دهد. بازدید از موزه ورزش نیز در برنامه کاری این نشست است. به نظر می‌رسد بحث بودجه فدراسیون‌ها یکی دیگر از مباحثی باشد که در این نشست مطرح خواهد شد. باید دید آیا کمیته ملی المپیک می‌تواند پس از این نشست تخصیص دیگری بگیرد و پرداختی‌ای به فدراسیون‌ها داشته باشد یا خیر؟ در نخستین مرحله پرداختی کمیته ملی المپیک، ۷ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان به فدراسیون‌ها پرداخت شد. 
***
قول پرسپولیس‌ به برانکو: قبل از ١۶ مرداد مطالباتت را می‌دهیم
باشگاه پرسپولیس به سرمربی پیشین خود قول داد پیش از مهلت تعیین‌شده از سوی فیفا، مطالبات او را بپردازد. به گزارش ایسنا، پس از کش‌وقوس‌های فراوان به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس توانسته منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ را فراهم کند. تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با دارو بوشیچ، وکیل برانکو برقرار شده و به او قول داده شده تمام مطالبات این مربی کروات پیش از ششم اوت (١۶ مرداد) به حسابش در عمان واریز شود. بر اساس حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، پرسپولیس‌ محکوم به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو به سرمربی سابق خود شده است. البته به این مبلغ باید ۵درصد سود دیرکرد را نیز اضافه کرد که بر اساس آخرین نامه فیفا تا ١٨ تیر این سود نیز محاسبه شده که مطابق آن در مجموع پرسپولیس‌ باید یک میلیون و ١١٠ هزار و ۶۴٠ یورو به حساب برانکو واریز کند. 

Page Generated in 0/0063 sec