printlogo


کد خبر: 222762تاریخ: 1399/5/15 00:00
فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا برای ایرانی‌ها می‌تواند جذاب شود
حضور احتمالی 3 ایرانی

به نظر می‌رسد در فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا ۳ ایرانی به همراه تیم‌های خود به رقابت بپردازند. لیگ قهرمانان اروپا مهم‌ترین رقابت باشگاهی فوتبال اروپاست و هر از گاهی بازیکنان ایرانی نیز در این لیگ معتبر بازی و گلزنی کرده‌اند که آخرین آنها سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بوده است. 
اکنون به نظر می‌رسد برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا می‌توان انتظار حضور ۳ ایرانی در این لیگ معتبر را داشت. 
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به واسطه قهرمانی در لیگ برتر روسیه جواز حضور در مرحله گروهی را به دست آورده است. این بازیکن فصل فعلی لیگ قهرمانان نیز با گلزنی توانست درخشش خوبی داشته باشد. 
این مهاجم جوان تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۴ رساند و بهترین گلزن ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت. 
پیش از این، «علی دایی» سال‌ها قبل با پیراهن هرتابرلین آلمان در لیگ قهرمانان اروپا، ۳ گل به‌ ثمر رسانده بود. 
علیرضا جهانبخش نیز بعد از تجربه ناموفق در برایتون در آستانه بازگشت به لیگ هلند و این بار تیم مطرح آژاکس است. این تیم هلندی نیز جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است و جهانبخش می‌تواند برای نخستین‌بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه کند. 
از پرتغال نیز خبر می‌رسد پورتو گوی رقابت از سایر تیم‌ها برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را ربوده است و بازیکن ایرانی تابستان راهی پورتو خواهد شد. 
پورتو نیز به خاطر قهرمانی در لیگ برتر پرتغال، به صورت مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. رقابت این ۳ ایرانی در فصل بعدی لیگ قهرمانان می‌تواند این رویداد را برای ایرانی‌ها هیجان‌انگیزتر کند. 
 
* پیشنهاد پورتو به طارمی تایید شد
رئیس باشگاه ریوآوه ضمن تایید پیشنهاد باشگاه پورتو به مهدی طارمی و «نونو سانتوس» گفت: پیشنهادات دیگری هم برای آنها وجود دارد و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. «آنتونیو سیلوا کامپوس» رئیس باشگاه ریوآوه در واکنش به خبر پیشنهاد باشگاه پورتوی پرتغال برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم ریوآوه و نونو سانتوس، دیگر بازیکن این تیم گفت: بله! تمایلی از سمت باشگاه پورتو وجود دارد اما سایر باشگاه‌های بزرگ هم اظهار علاقه کرده‌اند. وی تاکید کرد: راز، روح تجارت است و نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم. ما بهترین پیشنهاد را بررسی می‌کنیم. رئیس باشگاه ریوآوه تصریح کرد: بعید است طارمی و سانتوس فصل بعدی در ریوآوه بمانند. آنها ۲ دارایی و سرمایه باشگاه هستند و ارزش واقعی ۲ بازیکن خود را می‌دانیم. ما هم باید از منافع باشگاه خودمان دفاع کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم. مهدی طارمی فصل گذشته با عقد قرارداد ۲ ساله از تیم الغرافه قطر راهی تیم ریوآوه پرتغال شد و در نخستین فصل حضورش در فوتبال پرتغال موفق شد با ۱۸ گل به عنوان آقای گلی مشترک برسد. از بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و براگا هم به عنوان دیگر تیم‌های خواهان طارمی نام برده شده است.

Page Generated in 0/0071 sec