printlogo


کد خبر: 222843تاریخ: 1399/5/19 00:00
رادیو و تلویزیون

ماه‌چهره خلیلی درگذشت
ماه‌چهره خلیلی، بازیگر نقش‌های مــاندگار در «کلاه‌پهــلوی» و «مختارنامه» درگذشت. به گزارش تسنیم، این هنرمند جمعه 17 مردادماه پس از مدت‌ها بیماری، بر اثر ابتلا به سرطان لوزالمعده جان به جان آفرین تسلیم کرد. ماه‌چهره خلیلی متولد 25 دی‌ماه سال 1355 در تهران و نوه دختری مرحوم پروین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون بود. زنده‌یاد خلیلی فوق‌لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان داشت و دوره بازیگری را در Method School لندن گذرانده‌ بود. او در فیلم‌های سینمایی «فصل انار»، «رنج و سرمستی» و «یادم تو را فراموش» ایفای نقش کرده بود. زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی همچنین در سریال‌های فاخر نردبان آسمان، کلاه پهلوی (1391)، در چشم باد (1387) و مختارنامه (89–1383) ایفای نقش کرده بود. 
***
جواد خیابانی در «بعد از اتفاق»
جواد خیابانی، گزارشگر فیلم «بعد از اتفاق» به کارگردانی پوریا حیدری‌اوره شد. به گزارش حوزه باشگاه خبرنگاران، جواد خیابانی گزارشگر شهرآورد  در فیلم«بعد از اتفاق» به کارگردانی پوریا حیدری اوره و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی شد. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از جواد عزتی، روح‌الله جعفری، بهرام افشاری، زهره اعتضاد، رضا ناجی، علی انصاریان، گلاره عباسی، ستاره پسیانی، نیما شعبان‌نژاد، یسنا میرطهماسب، امیررضا رنجبران و رضا کیانیان.
***
«زندگی با طعم کرونا» در رادیو
سریال رادیویی «زندگی با طعم کرونا» روی آنتن رادیو ایران و رادیو نمایش می‌رود. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه ۵ قسمتی «زندگی با طعم کرونا» با کارگردانی میرطاهر مظلومی و به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از شنبه ۱۸ مردادماه روی آنتن رادیو نمایش و رادیو ایران می‌رود. داستان این نمایش که مهدی فراهانی آن را نوشته است، درباره خانواده‌ای است که در اوج بحران کرونا، منزل‌شان دچار آب‌‌گرفتگی می‌شود و این موضوع همسایه‌های دیگر را نیز درگیر می‌کند و باعث اتفاقاتی می‌شود. مجموعه رادیویی «زندگی با طعم کرونا» ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود و ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. 

Page Generated in 0/0056 sec