printlogo


کد خبر: 222852تاریخ: 1399/5/19 00:00
اخبار

یاکوبسن از کما خارج شد
دوچرخه‌سوار 23 ساله هلندی که در دور نخست رقابت‌های لهستان با حادثه روبه‌رو شده بود، پس از ۲ روز به هوش آمد. به گزارش آ.اس، فابیو یاکوبسن که چهارشنبه در رقابت‌های دوچرخه‌سواری لهستان با حادثه روبه‌رو شد و به کما رفت روز جمعه به هوش آمد. دوچرخه‌سوار هلندی به خاطر حرکت غیرورزشی دیلان خرونوخن در نزدیکی خط پایان کنترلش را از دست داد و پس از برخورد با موانع بشدت آسیب دید و بیمارستان انتقال داده شد. عمل یاکوبسن 5 ساعت طول کشید و اکنون پس از ۲ روز حالش خوب است. شبکه رادیویی که رقابت‌های دوچرخه‌سواری لهستان را پوشش می‌دهد، در جریان دور سوم این بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: خبر خوبی از بیمارستان سوسنویچ داریم! یاکوبسن به هوش آمده و حالش خوب است. 
***
زنیت قهرمان سوپرجام روسیه شد
یاران سردار آزمون توانستند قهرمانی در سوپرجام روسیه را نیز به دست آورند. در دیدار سوپرجام فوتبال روسیه، زنیت سن‌پترزبورگ، قهرمان رقابت‌های لیگ و جام حذفی این کشور در حضور عده‌ای معدود از تماشاگران به دیدار لکوموتیو مسکو، نایب‌قهرمان لیگ روسیه رفت. 
زنیت در نیمه اول در دقیقه ۱۴ به گل رسید. «آرتم زیوبا» مهاجم گلزن زنیت برای تیم خود گلزنی کرد. در نیمه دوم و در دقیقه ۶۹ «اوزدوئف» گل دوم زنیت را نیز به ثمر رساند. 
در ادامه «چورلوکا» یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا این دیدار با برتری ۲ بر یک زنیت سن‌پترزبورگ خاتمه یابد. 
سردار آزمون از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت. 
به این ترتیب آزمون توانست سومین جام خود را نیز در این فصل به دست آورد تا با کسب آقای گلی در لیگ روسیه فصل خوب خود را تکمیل کند. 
***
مطالبات ایگور و زلاتکو توسط فیفا پرداخت نشده است
کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بخش مالی فیفا هنوز نپذیرفته مطالبات مربیان سابق این باشگاه را بپردازد. به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال روز جمعه در پاسخ به آخرین نامه باشگاه پرسپولیس، طی یک نامه رسمی به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد مدارک ارسال شده درباره اینکه بخش مالی فیفا قرار است مطالبات ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را بپردازد مورد پذیرش این کمیته نیست، چرا که بخش مالی فیفا هنوز به طور رسمی نپذیرفته است از محل درآمدهای پرسپولیس نزد فیفا مطالبات ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ را بپردازد. در این نامه کمیته انضباطی فیفا به پرسپولیس اعلام کرده با وجود اینکه سود دیرکرد توسط این باشگاه پرداخت شده اما پرسپولیس مسؤول پرداخت اصل ‌طلب این ۲ مربی سابق خود است و هر چه زودتر باید ‌طلب آنها به حساب‌شان در عمان واریز شود. با توجه به اینکه کمیته انضباطی فیفا ۶ آگوست (۱۶ مرداد) را به عنوان آخرین فرصت برای پرداخت مطالبات مربیان پرسپولیس قرار داده بود، به نظر می‌رسد بزودی این کمیته به خاطر عمل نکردن پرسپولیسی‌ها به اخطار فیفا، مجازات‌هایی را برای این باشگاه در نظر بگیرد. 
***
تصویری از زیدان و گوآردیولا در اتحاد که سر و صدای زیادی به پا کرد
تصویری از سرمربیان رئال‌مادرید و منچسترسیتی پس از پایان دیدار ۲ تیم در ورزشگاه اتحاد منتشر شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. منچسترسیتی جمعه‌شب با پیروزی ۲ بر یک مقابل رئال‌مادرید توانست به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. ۲ گل سیتی‌زن‌ها را رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس به ثمر رساندند و تک گل سفیدپوشان به نام کریم بنزما ثبت شد. مادرید برای صعود به حداقل ۲ گل دیگر نیاز داشت اما ۲ اشتباه رافائل واران که به خاطر فشار زیاد تیم پپ گوآردیولا اتفاق افتاد، موجب شد تیم اسپانیایی به هدفش نرسد و از لیگ قهرمانان کنار برود. پس از سوت پایان بازی گوآردیولا و زیدان با هم دست دادند. با این حال همه از تصویری که دوربین‌ها به ثبت رساندند متعجب شدند. زمانی که همه بازیکنان به رختکن رفته بودند ۲ سرمربی به تنهایی در زمین برای دقایقی با هم صحبت کردند. درباره اینکه آنها به همدیگر چه ‌گفتند فرضیات زیادی وجود دارد؛ به طور مثال می‌توانستند درباره مسائل فنی بازی صحبت کرده باشند.

Page Generated in 0/0089 sec