printlogo


کد خبر: 222875تاریخ: 1399/5/19 00:00
همزمان با عید غدیرخم
# لبیک-یا-خامنه-ای ترند 3 جهان شد

کارزار توئیتری «لبیک یا خامنه‌ای» که در آستانه عید سعید غدیرخم آغاز شد، در ساعات ابتدایی توانست کلیدواژه لبیک‌ یا خامنه‌ای را ترند نخست توئیتر فارسی کند. همزمان با عید غدیرخم، عید بزرگ ولایت و امامت مولا حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام، پویش جهانی تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد. این پویش که از ساعت 10 روز پنجشنبه آغاز شد بلافاصله با استقبال زیادی روبه‌رو شد به ‌طوری ‌که تنها چند ساعت بعد از آغاز کلیدواژه #لبیک_یا_خامنه_ای ترند نخست توئیتر فارسی شد. با رقم‌خوردن آمار جالب ‌توجه «۴۰ هزار محتوا در هر ساعت» و ادامه انتشار مطالب متنوع درباره رهبر انقلاب و جایگاه ولایت‌فقیه و تأکید بر ادامه راه غدیر، این کلیدواژه «ترند سوم» توئیتر جهانی شد. این در حالی است که شبکه توئیتر مانند آنچه در تجربه‌های قبلی ترندینگ مفاهیم اسلامی- انقلابی عمل کرده، با معرفی کلیدواژه‌های انحرافی پرشمار، به مقابله با کلیدواژه اصلی اقدام کرد که عملاً موجب حذف هزاران پست ذیل کلیدواژه اصلی شد. با مشارکت ده‌ها هزار کاربر از اقصی نقاط جهان و انتشار بیش از ۵۰۰ هزار محتوا، کمپین «لبیک یا خامنه‌ای» تا شامگاه روز عید غدیر ادامه داشت. کاربران در پست‌های مختلف عشق و ارادت‌شان را به رهبر انقلاب نشان داده و بر ضرورت تقویت جایگاه ولایت ‌فقیه در جامعه تأکید کردند. 


Page Generated in 0/0065 sec