printlogo


کد خبر: 222923تاریخ: 1399/5/21 00:00
تلویزیون

«دخترم نرگس» پرمخاطب‌ترین سریال تیرماه سیما
مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» با 1/33 درصد بیننده، به ‌عنوان پربیننده‌ترین سریال تیرماه ۹۹ سیما شناخته شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» با 1/33 درصد بیننده حدود 6 درصد نسبت به نظرسنجی قبل افزایش مخاطب داشت و به ‌عنوان پربیننده‌ترین سریال تیرماه ۹۹ سیما شناخته شد. بر این اساس «دخترم نرگس» که کار مشترک صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی و شبکه یک سیما بود، علاوه بر اینکه پربیننده‌ترین سریال تیرماه سیما شد، در رأس سریال‌های ساخت سیمای استان‌ها که از شبکه‌های ملی پخش شده‌اند نیز قرار گرفت. پس از سریال «دخترم نرگس» تولید صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، سریال «بانوی سردار» با 5/21 درصد بیننده که سال گذشته از شبکه ۳ سیما پخش شد و تولید صداوسیمای مرکز استان چهارمحال‌و‌بختیاری بود، در رده دوم قرار گرفت. سریال «جلال» تولید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم که دهه فجر سال ۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد، با 8/20 درصد بیننده در رتبه سوم سریال‌های ساخته‌شده در سیمای استان‌ها قرار گرفت که از شبکه‌های ملی پخش شده است. سریال «وقت صبح» تولید صداوسیمای مرکز استان سمنان هم که محرم سال گذشته و ایام لیالی قدر در رمضان ۹۹ از شبکه یک سیما پخش و بازپخش شد، با 7/14 درصد بیننده در رتبه چهارم سریال‌های تولید مراکز استان‌ها قرار گرفت. 
***
بازیگران جدید «شرم» معرفی شدند
الهام طهموری و میلاد میرزایی به سریال «شرم» به تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری پیوستند. به گزارش «وطن امروز»، الهام طهوری پیش از این با ایفای نقش اصلی سریال «وارش» شناخته شد و سریال «شرم» دومین همکاری کاوری با الهام طهوری به حساب می‌آید. میلاد میرزایی نیز بازیگر جوان دیگری است که جلوی دوربین سریال شرم رفته است. میرزایی با ایفای نقش در سریال «بانوی عمارت» شناخته شد و سابقه حضور در آثاری مانند سریال محکومین، سرزمین کهن، چرخ فلک و... را نیز دارد. همچنین اردلان شجاع‌کاوه نیز بعد از 10 سال با این سریال به تلویزیون بازگشته است. فیلمبرداری سریال شرم بر اساس فیلمنامه‌ای از سعید فرهادی به تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لوکیشن‌هایی در منطقه شهرک غرب تهران و مهرشهر کرج ادامه دارد. 
***
تازه‌ترین خبرها از سریال دفاع ‌مقدسی «ایل‌دا»
تصویربرداری سکانس‌های دفاع مقدسی سریال «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل ظرف ۴۰ روز آینده به اتمام می‌رسد. به گزارش «وطن امروز»، علیرضا سبط‌احمدی، تهیه‌کننده مجموعه «ایل‌دا» گفت: سکانس‌های مربوط به جنگ در ارتفاعات خرم‌آباد در حال انجام است و ۸۵ درصد کار تصویربرداری انجام شده و ظرف ۴۰ روز آینده کار تصویربرداری به اتمام می‌رسد. وی درباره همکاری مسؤولان استانی گفت: متاسفم از اینکه اعلام می‌کنم مسؤولان استانی هیچ حمایتی از پروژه دفاع مقدسی نمی‌کنند. این پروژه که اثری فاخر درباره دلاورمردی‌های خطه لرستان است با بی‌مهری مسؤولان استان لرستان مواجه است. ما در شرایط بسیار سخت بدون حمایت و همکاری مسؤولان استان لرستان در حال تصویربرداری با تیمی ۱۸۰ نفری هستیم تا بتوانیم کار را برای چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس آماده کنیم. در این مجموعه بیش از ۳۵ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون با گریم‌های متفاوت حضور دارند؛ همچنین بیش از ۱۰۰ بازیگر تلویزیون و تئاتر لرستان در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند. «ایل‌دا» در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم و به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌احمدی و کارگردانی راما قویدل به نویسندگی نوشین پیرحیاتی در حال تولید است. 

Page Generated in 0/0050 sec