printlogo


کد خبر: 223132تاریخ: 1399/5/26 00:00
اخبار

بلایی که تگرگ سر دوچرخه‌سواران آورد
رکابزنانی که در تور دوچرخه‌سواری دوفین فرانسه شرکت کرده بودند، در تگرگ گرفتار شدند. به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری اقدام به برگزاری برخی تورهای جهانی کرده است که تور دوفین فرانسه یکی از این تورهاست. 
در مرحله دوم این تور اتفاق قابل توجهی رخ داد و رکابزنان مورد اصابت تگرگ قرار گرفتند. مسیر این مرحله به یک گذرگاه کوهستانی منتهی می‌شد و رکابزنان هم ناگهان در توفان تگرگ گرفتار شدند. حتی تماشاگران حاضر در محل نیز از این توفان ناگهانی در امان نبودند و هر کسی به دنبال پنگاهی بود تا بتواند از اصابت تگرگ در امان بماند. 
***
غیبت طارمی در شروع تمرینات ریوآوه
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری 2 بازی دوستانه به ایران آمده است، غایب بزرگ تمرینات ریوآوه برای فصل جدید است. به گزارش noticias aominuto، تمرینات تیم فوتبال ریوآوه برای شروع فصل جدید رقابت‌ها در حالی شروع شد که از تمام بازیکنان تست کرونا گرفته شد و مراحل مقدماتی شروع تمرینات از سوی مربیان به بازیکنان ابلاغ شد. مهدی طارمی، بهترین گلزن تیم ریو‌آوه و آقای گل لیگ پرتغال در این تمرین غایب بود. او به خاطر بازی دوستانه ایران برابر ازبکستان و سوریه، در ایران به سر می‌برد و فعلا به ریوآوه نخواهد رفت. البته چند تیم بزرگ پرتغال نیز به دنبال به خدمت گرفتن او هستند و امیدوارند بهترین گلزن ریو‌آوه را به خدمت بگیرند. با این حال طارمی حداقل تا بعد از ۲ بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران به پرتغال باز نخواهد گشت و باید دید شرایط او برای فصل جدید چگونه خواهد بود. در حالی که قرار بود تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام‌جهانی برابر کامبوج و هنگ‌کنگ به میدان برود، این دو دیدار و سایر بازی‌های انتخابی جام‌جهانی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شد و تیم ملی ایران تنها در دیدارهای دوستانه به میدان خواهد رفت. 
***
مراغه‌چیان، سرپرست آکادمی استقلال شد
سعید مراغه‌چیان به عنوان سرپرست آکادمی و مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد. 
 به گزارش سایت باشگاه استقلال، با حکمی از سوی احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال، سعید مراغه‌چیان از پیشکسوتان باشگاه استقلال به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست آکادمی این باشگاه منصوب شد. پیش‌تر اصغر حاجیلو رئیس آکادمی باشگاه استقلال بود و این سمت را بر عهده داشت. 

Page Generated in 0/0054 sec