printlogo


کد خبر: 223134تاریخ: 1399/5/26 00:00
پیام ۳ هزارمین شماره

رسانه حامی جودو

آرش میراسماعیلی

رئیس فدراسیون جودو

از آنجایی که بعد از ریاستم بر فدراسیون جودو مرتب با بخش ورزشی روزنامه شما در ارتباط بودم، «وطن امروز» را رسانه حامی ورزش جودو دیدم. شنیدن این خبر که به ۳ هزارمین شماره خود رسیده‌اید، به شخصه برای من خوشحال‌کننده بود و امیدوارم با همین مشی امروزتان بتوانید به شمارگان چند رقمی برسید. رسانه‌هایی که دغدغه‌های ملی دارند؛ چه در ورزش و چه در دیگر بخش‌ها باید بیشتر حمایت شوند. 
***
موفق در رسالت
سید کاظم اولیایی
مدیرعامل اسبق استقلال
رسیدن به شماره 3000 را به همه خبرنگاران «وطن امروز» تبریک عرض می‌کنم. این رسالت عظیم آگاهی‌رسانی را به دوستانی که بخوبی آن را انجام می‌دهند، تبریک می‌گویم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی‌شان موفق باشند. برای دوستانم در گروه ورزشی «وطن امروز» هم که این رسالت را انجام می‌دهند، آرزوی موفقیت دارم. همچنین تبریک به کل روزنامه که به شمارگان 3000 رسیدید. به نظر می‌رسد بچه‌های ورزشی این روزنامه به نحو مطلوب توانسته‌‌اند به وظیفه خودشان عمل کنند. ان‌شاءالله در آینده در عملکرد و مسؤولیتی که دارند موفق‌تر باشند. 
***
همیشه حامی قهرمانان
حسین رضازاده
قهرمان وزنه برداری المپیک
اول از همه روز خبرنگار را به همه بچه‌های زحمتکش روزنامه شما تبریک می‌گویم و خوشحالم که ۳ هزارمین شماره «وطن امروز» به چاپ رسید. روزنامه شما همیشه حامی ورزش وزنه‌برداری بوده و خوشحالم در صفحه ورزشی به بخش‌هایی سوای فوتبال هم پرداخته می‌شود مخصوصا قهرمانان. ان‌شاءالله با همین روند تعداد شماره‌های «وطن امروز» بیشتر و بیشتر شود.
***
پاینده تا سال های آینده
هادی ساعی
قهرمان تکواندوی المپیک
یک بار پیش از این حدود 10 سال قبل با گروه ورزش روزنامه «وطن امروز» مصاحبه کردم و در همانجا هم گفتم در عالم سیاست نه به سمت چپ هستم نه راست. خوشحالم که می‌شنوم این روزنامه که آن روزها نوپا بود، این همه سال به صورت متوالی منتشر شده و حالا به شماره 3000 خود رسیده است. ضمن تبریک به همین دلیل و همچنین روز خبرنگار، امیدوارم برای سال‌های متوالی همچنان منتشر شوید. 
***
مستمر و محکم در ادامه راه
حبیب کاشانی
مدیرعامل اسبق پرسپولیس
تبریک روز خبرنگار نباید تنها به صورت لسانی باشد. حمایت عملی از رسانه و بچه‌های آن مهم‌تر از هر تبریکی است. روز خبرنگار و همچنین رسیدن به شماره 3000 را برای بچه‌های «وطن امروز» به فال نیک می‌گیرم. ان‌شاءالله فضایی به وجود بیاید که رسانه‌های مکتوب ما بتوانند مستمر و محکم به انتشار خود ادامه دهند. مشی بی‌طرفانه در گروه ورزش را همچنان ادامه دهید. 
***
رسانه ای برای ورزشکاران
حمید درخشان
بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال
به بچه‌های خوب گروه ورزش «وطن امروز» این اتفاق را به همراه روز خبرنگار تبریک می‌گویم. از آنجا که با خبرنگار ورزشی روزنامه شما در ارتباط هستم، نام روزنامه را بارها شنیده‌ام. امیدوارم همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهید. ورزشکاران باید با اصحاب رسانه در ارتباط باشند و به گونه‌ای می‌شود گفت شما صدای گویای جامعه هستید.

Page Generated in 0/0051 sec