printlogo


کد خبر: 223343تاریخ: 1399/5/30 00:00
اِف اَخ است

کابینه رژیم صهیونیستی که از آمریکا خواسته بود تا زمانی که امارات به عادی‌سازی روابط با این رژیم نپردازد، واشنگتن جنگنده اف‌۳۵ به این کشور نفروشد اکنون پس از عادی‌سازی روابط هم، اسرائیل با فروش جنگنده‌های اف‌۳۵ به امارات مخالفت و تاکید کرده باید تنها طرفی در منطقه باشد که دارای این جنگنده‌های آمریکایی است.
از مزایای انحصاری و بی‌نظیر این جنگنده سرعت زیاد و مداومت پروازی بسیار آن است که می‌تواند بهترین وسیله برای فرار سریع و بموقع از سرزمین‌های اشغالی باشد.
 ولیعهد امارات ضمن اطمینان دادن به ارتش غیور آن کشور برای تحویل گرفتن اف‌۳۵ گفت: قول نتانیاهو تضمین است و قطعا اف‌ها را تحویل‌مان خواهد داد.
روزنامه آرمان امارات هم با تیتر: «شکست دیوار صوتی با بنای اطمینان» به حمایت از عادی‌سازی روابط پرداخت. سیاستمدار معروف امارات هم با بیان «دنیای آینده دنیای اطمینان و عادی‌سازی روابط است نه دنیای اف‌ها و اس‌ها و تی‌ها و پی‌پی‌ها» به نهادینه‌سازی گفتمان با هم خوب باشیم و اِف، اَخ است پرداخت.
نتانیاهو با پیش‌شرط اینکه ولیعهد امارات بن‌زاید باید مانند بن‌سلمان شیر بدهد تا اجازه عکس انداختن با اف‌۳۵ را داشته باشد وارد مذاکره شد.
بن‌زاید از شوق اف‌هایی که بوی نویی می‌داد و فرط خوشحالی همزمان شیر با عسل داد و توانست اجازه سلفی گرفتن با عکس جنگنده اف‌۳۵ در پایگاه خبری آن در گوگل را به دست آورد.

Page Generated in 0/0050 sec