printlogo


کد خبر: 223369تاریخ: 1399/5/30 00:00
اخبار

عذرخواهی فتاح از همه
رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از ساختمان پلاسکو از صحبت‌هایی که اخیرا در یک برنامه تلویزیونی بیان کرده بود، عذرخواهی کرد و افزود: «خطای بنده بود که خیلی کوتاه و تیتروار نام بردم. فرصت باز کردن مساله نبود. اطلاعات بنده ناقص اعلام شد. جانب انصاف را رعایت نکردم».
به گزارش «وطن امروز»، پرویز فتاح در حاشیه بازدید از ساختمان پلاسکو در گفت‌وگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: بنده قول داده بودم گزارش سالانه عملکرد بنیاد را به مردم بدهم، به همین خاطر در آن برنامه تلویزیونی گزارش کاملی از فعالیت‌های بنیاد به مردم دادم اما به بخش املاک که رسیدم بحث‌هایی ایجاد شد. هدف اصلی من این بود به مردم بگویم ما در بحث املاک جدی هستیم اما متاسفانه در این بخش اجحافی صورت گرفت. من مباحث را تیتروار بیان کردم، فرصت نبود کاملا تشریح کنم و همین موجب شد در حق عزیزانی اجحاف شود که در همین جا از همه آنها عذرمی‌خواهم. من از برادر عزیزم حدادعادل و خانم‌ها ابتکار و مولاوردی عذرخواهی می‌کنم. بعضی اطلاعات من هم ناقص بود. به ضرس قاطع اعلام می‌کنم تمام اشخاص و سازمان‌هایی که از آنها نام برده شد، هیچ استفاده شخصی از املاک یاد شده نداشته‌اند. در همین جا باز هم از همه این عزیزان ‌طلب حلالیت می‌کنم.
***
قالیباف:
هرگاه در برابر تروریست‌های کت و شلواری ایستادیم، پیروز شدیم
رئیس مجلس گفت: هر گاه در برابر تروریست‌های کت و شلواری ایستاده‌ایم و با عقلانیت و تدبیر معیشت مردم را به خواست آنها گره نزده‌ایم، ظرفیت‌های ملت ما با وعده‌های الهی هم‌افزا شده و پیروزی‌های بزرگ تاریخی رقم خورده است.
به گزارش «فارس»، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی روز گذشته مجلس گفت: هرگاه در برابر این تروریست‌های کت و شلواری ایستاده‌ایم و با عقلانیت و تدبیر، معیشت و رفاه و زندگی مردم را به خواست آنها گره نزده‌ایم، ظرفیت‌های ملت ما با وعده‌های الهی هم‌افزا شده است و پیروزی‌های بزرگ تاریخی رقم خورده است. معیشت مردم و پیگیری مسائل آنها تنها با واقع‌‌بینی، عمل‌گرایی و عقلانیت و تکیه بر مردم ممکن است. نه با نشستن بی‌حاصل و امید بستن به دشمنان ملت ایران و نه با شعار دادن بدون پشتوانه اجرایی و بدون راهکارهای عملیاتی گره‌ای از مشکلات مردم حل نمی‌شود. 
***
ضربه وزارت اطلاعات به باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در استان البرز
با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان البرز، اعضای باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و از تداوم فعالیت مجرمانه آنها ممانعت به‌عمل آوردند. به گزارش «وطن امروز»، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در اداره کل اطلاعات استان البرز با اقدامات اطلاعاتی- عملیاتی، اعضای باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و ضرباتی به آنها وارد کردند و از تداوم فعالیت مجرمانه آنها ممانعت به عمل آمد. این باند در استان‌های البرز، تهران، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، سیستان‌و‌بلوچستان، آذربایجان غربی و کرمان فعالیت داشته است. بر اساس اعترافات متهمان و مستندات پرونده، اعضای باند مذکور با سوءاستفاده و جعل مکاتبات و عناوین وزارت اطلاعات، نهادهای حاکمیتی، مراجع قضایی و ارگان‌های نظامی، اقدام به قاچاق سلاح و مهمات، مواد مخدر و مشروبات الکلی، اخلال در نظام اقتصادی، قاچاق ارز، سکه، منسوجات، طلا و عتیقه کرده‌اند. در این عملیات هوشمندانه بیش از ۲۰ نفر از اعضای اصلی باند مذکور با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند و تعداد قابل توجهی سلاح جنگی، کمری، شکاری، مهمات و خودروهایی با پوشش نظامی کشف و ضبط شد. 

Page Generated in 0/0056 sec