printlogo


کد خبر: 223388تاریخ: 1399/6/1 00:00
اخبار

تسهیل انتقال طارمی به پورتو با تعویق دیدارهای انتخابی جام ‌جهانی
مهدی طارمی به احتمال فراوان هفته آینده به قهرمان لیگ برتر پرتغال خواهد پیوست. به گزارش روزنامه ورزشی «‌Record» پرتغال، مهدی طارمی، مهاجم ریوآوه به دنبال تعویق دیدارهای انتخابی جام‌ جهانی 2022 در قاره آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم حضور در اردوی تیم ‌ملی فوتبال ایران، می‌تواند با آرامش و در فرصت زمانی مناسب به تیم جدیدش یعنی پورتو بپیوندد. بر اساس این گزارش، طارمی هفته آینده به تیم پورتو خواهد پیوست. این تیم در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال قهرمان شد و به مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. مهدی طارمی در نخستین فصل حضورش در فوتبال پرتغال 21 گل برای ریوآوه در 37 بازی به ثمر رساند. 
***
گل علی دایی به کره‌جنوبی نامزد بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا
یکی از به یاد ماندنی‌ترین گل‌های مهاجم سابق تیم‌ ملی ایران در فهرست نامزد‌های کسب بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا قرار گرفته است. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه معرفی بهترین گل‌های تاریخ جام ملت‌های قاره کهن، به گلی که علی دایی، کاپیتان و مهاجم سابق تیم‌ ملی ایران 26 آذر سال 1375 مقابل کره‌جنوبی به ثمر رساند اشاره کرده است. در آن بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، دایی زمانی که نتیجه بازی 2-2 مساوی بود، یک توپ ارسال از جناح راست را پشت محوطه جریمه دریافت کرد و بلافاصله آن را به تور دروازه حریف چسباند به طوری که حتی دروازه‌بان حریف فرصت واکنش پیدا نکرد. آن نخستین گل از 4 گلی بود که دایی در آن مسابقه به ثمر رساند و باعث پیروزی 6 بر 2 تیم ‌ملی کشورمان به عنوان یکی از قاطعانه‌ترین بردهای تاریخ ایران مقابل کره‌جنوبی شد. دیگر بازیکن ایرانی که گلش نامزد کسب عنوان بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا شده، سردار آزمون است که رقیبش در نظرسنجی سایت AFC، ژائو جیانکینگ از چین است. 
***
مسی بارسلونا را ترک می‌کند
بر اساس ادعای RAC1،‌ مهاجم بارسلونا قصد دارد تیم کاتالان را ترک کند. 
به گزارش ایسنا به نقل از آ.اس، لیونل مسی پنجشنبه سفر خود را نیمه‌کاره گذاشت و به باشگاه رفت تا با رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا جلسه داشته باشد. بر اساس اعلام شبکه RAC1،‌ مهاجم آرژانتینی اعلام کرد بیش از همه خود را بیرون باشگاه می‌بیند تا درون آن. البته می‌داند شرایط اقتصادی پیچیده شده است. با این حال باشگاه بارسلونا اطمینان دارد ستاره آرژانتینی در تیم خواهد ماند و هیچ ارزیابی‌ای درباره جلسه میان کاپیتان و سرمربی نخواهد کرد. 

Page Generated in 0/0063 sec