printlogo


کد خبر: 223470تاریخ: 1399/6/2 00:00
اخبار

نشست سعادتمند با استراماچونی
مدیرعامل باشگاه استقلال برای برگزاری نشست با سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه راهی ایتالیا شده و قصد دارد در جلسه‌ای با استراماچونی مذاکراتی را با وی انجام دهد. به گزارش مهر، رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر در شرایطی با نایب‌قهرمانی استقلال به پایان رسید که این تیم باید چهارشنبه هفته جاری در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود. در شرایطی که از چند هفته قبل خبرهایی درباره مذاکره مسؤولان باشگاه استقلال با آندره آاستراماچونی منتشر شده بود و البته مورد تایید رسمی قرار نگرفت، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد مدیرعامل این باشگاه جمعه‌شب راهی ایتالیا شده است تا برای تسویه‌حساب با سرمربی پیشین آبی‌پوشان نشستی را برگزار کند. بر اساس اطلاعات، احمد سعادتمند به همراه مهدی نوروزی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال راهی ایتالیا شده و قرار است در نشستی با آندره‌آ استراماچونی گفت‌وگوی مستقیمی با وی داشته باشد. گفته می‌شود سعادتمند برای انجام تسویه‌حساب و توافق بر سر پرداخت مطالبات استراماچونی به ایتالیا سفر کرده است اما برخی از نزدیکان باشگاه مذاکره برای بازگشت وی به ایران را هم دور از ذهن نمی‌دانند. 
***
جزئیات پیشنهاد سعودی‌ها به رسن اعلام شد
یک رسانه عراقی رقم پیشنهاد باشگاه سعودی برای جذب هافبک پرسپولیس را اعلام کرد. به گزارش فارس، علی نوری، سردبیر مجله فوتبال عراق در توئیترش از پیشنهاد یک باشگاه فوتبال عربستانی به بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس خبر داد. در جدیدترین خبر در این زمینه، سایت «اخبار الکره العراقیه» از مبلغ پیشنهاد این باشگاه متمول سعودی به رسن پرده برداشت. طبق ادعای این رسانه عراقی، باشگاه عربستانی پیشنهاد 3 میلیون ریالی(18 میلیارد تومان) به هافبک پرسپولیس داده است. قرارداد رسن با پرسپولیس تا پایان مسابقات جام حذفی اعتبار دارد و این بازیکن بعد از این بازی‌ها به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر تیمی منتقل شود. رسن در کارنامه خود 3 بار قهرمانی با سرخپوشان در لیگ ایران را دارد. 
***
سویا قهرمان لیگ اروپا شد
سویا توانست با برتری برابر اینتر بار دیگر قهرمان لیگ اروپا شود. در دیدار نهایی لیگ اروپا 2 تیم اینتر ایتالیا و سویای اسپانیا برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ - ۲ سویا و قهرمانی این تیم همراه بود. 
اینتر خیلی زود در دقیقه ۵ بازی به گل رسید. روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند ولی در ادامه لوک دی یانگ 2 بار دروازه اینتر را گشود. نراتزوری اما در دقیقه ۳۵ توانست گل تساوی را به ثمر برساند. این بار دیگو گودین، مدافع اروگوئه‌ای سابق اتلتیکومادرید توانست برای اینتر گلزنی کند تا نیمه اول با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یابد. در نیمه دوم بازی اینتر برای زدن گل برتری پیش کشید ولی این سویا بود که توانست به گل برتری برسد و دروازه اینتر را باز کند. در این صحنه البته جاگیری لوکاکو اشتباه بود و توپ با برخورد به او وارد دروازه شد تا سویا با برتری ۳ - ۲ برابر اینتر، قهرمان لیگ اروپا شود. گل سوم سویا به نام دیگو ‌کارلوس ثبت شد. 
سویا تاکنون ۵ بار قهرمان جام یوفا و لیگ اروپا شده بود و حالا با ۶ قهرمانی رکورددار این رقابت هاست. 

Page Generated in 0/0058 sec