printlogo


کد خبر: 223493تاریخ: 1399/6/3 00:00
اخبار

تعجب باشگاه پورتو از هجوم ایرانی‌ها به صفحه این باشگاه!
باشگاه پورتو از هجوم هواداران ایرانی به صفحه این باشگاه ابراز تعجب کرده است. به گزارش رکورد، هنوز انتقال مهدی طارمی از ریوآوه به پورتو نهایی نشده است که صفحه رسمی این باشگاه کاملا تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است. خیلی از کاربران ایرانی به صفحه رسمی باشگاه پورتو در اینستاگرام هجوم بردند و خواستار نهایی شدن این انتقال شدند. این مهاجم 3/2 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، بنابراین از محبوبیت بسیار بالایی نزد هواداران فوتبال در ایران بهره‌مند است و تعجبی ندارد که صفحه رسمی باشگاه پورتو با 4/1 میلیون دنبال‌کننده کاملا تحت تاثیر اسم یک بازیکن یعنی مهدی طارمی باشد. این بازیکن با وجود لغو بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران، در کشور باقی می‌ماند و فقط در صورت نهایی شدن مذاکرات بین ریوآوه و اف‌سی پورتو به پرتغال سفر خواهد کرد. آنچه همه نزدیکان این بازیکن می‌دانند این است که طارمی قصد دارد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند؛ جایی که هموطن او سردار آزمون از زنیت نیز خواهد بود. طارمی دوست دارد بازی در لیگ قهرمانان را تجربه کند و حضور در پورتو این فرصت را به او می‌دهد. 
***
داور داربی تغییر کرد
حیدری؛ قاضی دیدار  استقلال - پرسپولیس
رئیس دپارتمان داوری از تغییر داور داربی و انتخاب پیام حیدری برای قضاوت این دیدار خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا سهرابی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون درباره قضاوت داربی عنوان کرد: در فدراسیون فوتبال کمیته‌ای به نام کمیته صیانت از مسابقات وجود دارد که تمام موارد و مسائل مربوط به همه بازی‌ها را رصد می‌کنند. از جمله وقتی من فهرست داوران مورد تایید زیر کمیته چیدمان برای داربی را ارائه کردم، با حضور آقای کرمانشاهی مخالفت شد. وی ادامه داد: بر خلاف برخی اظهارات، آقای بهاروند اصلا جزو نفرات این کمیته نیستند و در این جلسه حضور ندارند و طرح مباحث اینچنینی که با دستور وی قضاوت کرمانشاهی برای داربی وتو شده، فاقد اعتبار و قابل پیگیری است. از سوی دیگر هیچ ابلاغی هم به آقای کرمانشاهی در این مدت داده نشده بود و همان‌طور که رئیس محترم حراست فدراسیون تاکید داشتند، این موارد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بوده است. رئیس دپارتمان داوری افزود: داوران دیگر پیشنهادی دپارتمان محمدحسین زاهدی‌فر، پیام حیدری، مهدی سیدعلی و کوپال ناظمی بودند. در این میان، من هم بلافاصله با آقای صفیری تماس گرفتم و موضوع مخالفت با قضاوت کرمانشاهی را اطلاع دادم. سهرابی تصریح کرد: اکنون هم با توجه به اینکه زیر کمیته چیدمان تاکید بر تغییر آقای زاهدی‌فر دارند، دپارتمان تصمیم کمیته داوران را اجرا کرده و پیام حیدری، داور شایسته کشورمان قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.
***
تنها مانع پیوستن مجید حسینی به لیگ ایتالیا
سران باشگاه‌های سمپدوریای ایتالیا و ترابزون‌اسپور ترکیه همچنان برای انتقال مجید حسینی در حال مذاکره هستند. به گزارش مرکاتو، مدت‌هاست بحث انتقال سیدمجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران و ترابزون ترکیه به سمپدوریای ایتالیا شنیده می‌شود ولی این 2 باشگاه همچنان در حال مذاکره هستند. تیم ایتالیایی در پایان فصل چندین بازیکن خود از جمله 2 مدافع وسطش را از دست داد و به همین خاطر به دنبال بازیکن خوب در این پست است و از این رو سیدمجید حسینی را مدنظر قرار داده است که با وجود سن کم توانست در جام‌جهانی روسیه برای ایران به میدان برود. در حالی که تیم ایتالیایی انتظار داشت به سرعت این انتقال نهایی شود ولی باشگاه ترکیه‌ای ۶ میلیون یورو برای فروش حسینی درخواست کرده است و حاضر به تخفیف نیز نیست. هر چند گفته می‌شود حسینی نیز تمایل به حضور در سمپدوریا دارد ولی ۲ باشگاه هنوز برای این انتقال به توافق نهایی نرسیده اند و آنطور که اعلام شده است سمپدوریا حاضر است ۳ میلیون یورو برای خرید بازیکن ایرانی هزینه کند و باید دید در روزهای باقیمانده ۲ باشگاه در زمینه فروش یا انتقال قرضی سیدمجید حسینی به توافق می‌رسند یا خیر. به گزارش ایسنا، علی سامره و رحمان رضایی ۲ بازیکن ایرانی بودند که سابقه بازی در لیگ فوتبال ایتالیا را در کارنامه داشتند و انتقال حسینی به سمپدوریا می‌تواند اتفاق خوبی برای فوتبال ایران باشد تا یکی از مدافعان مرکزی فوتبال ایران بتواند در کشوری صاحب سبک، فوتبال خود را ادامه دهد. 

Page Generated in 0/0058 sec