printlogo


کد خبر: 223582تاریخ: 1399/6/5 00:00
کنایه محمد‌حسین میثاقی به تاج
آمارهای خنده دار

برنامه فوتبال برتر این هفته از ساعت ۲۳:۴۳ دوشنبه‌شب آغاز شد و ساعت ۳:۱۵ بامداد سه‌شنبه به پایان رسید. ابتدا تیزری از برنامه این هفته با موضوع مسابقات لیگ برتر و لیگ‌های دسته یک و دسته دو پخش شد. در ادامه صحبت‌هایی از مهدی تاج در برنامه‌های پیشین فوتبال برتر پخش شد که درباره ماجرای ویلموتس بود. ماجراهای محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر و مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال بعد از گذشت هفته‌ها از آن برنامه پرحاشیه هنوز تمام نشده است. در برنامه فوتبال برتر دوشنبه‌شب گذشته، محمدحسین میثاقی در بخشی که در ارتباط با وضعیت لیگ‌های رده پایین‌تر صحبت می‌کرد حرفی زد که خیلی‌ها از او برداشت‌های مختلفی انجام دادند اما به نظر می‌رسد کنایه او به مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال بوده است. میثاقی در ویدئویی که در فضای مجازی پربیننده شده درباره اتفاقات لیگ دسته ۲ می‌گوید: «یک تیم در ۵ بازی آخرش ۳۰ گل خورده است یا یک تیم در یک نیمه ۳ کرنر و در نیمه دوم ۱۹ کرنر داده است. آمارها را ببینید خنده‌تان می‌گیرد، دقیقا مثل آمارهایی که درباره برخی برنامه‌های تلویزیونی مطرح می‌شود و می‌گویند فلان تعداد بیننده دارد و...». این حرف‌های میثاقی که خیلی‌ها تعابیر مختلفی از آن کردند اشاره و کنایه به حرف‌های مهدی تاج است که چند روز پیش در مصاحبه‌ای با انتقاد از محمدحسین میثاقی گفت: «چند بار یک مجری می‌گوید بی‌کفایت، هیأت‌رئیسه بی‌کفایت... اینها جرم است؟ بی‌کفایت کسی است که برنامه‌ای با 3 میلیون بیننده را می‌رساند به ۲۰۰ هزار بیننده».
تاج در حالی این حرف‌ها را زد که در آن برنامه پرحاشیه و جنجالی در فوتبال برتر نیز بارها با میثاقی بر سر مسائل مختلف دچار چالش شد و نتوانست حرف های متقاعد کننده بزند. فوتبال برتر که شامل پخش مستقیم بازی های سرخابی است، دوشنبه شب‌ها هم به صورت ثابت پخش می شود و از پخش شدن فیلم‌های این برنامه می‌شود نتیجه گرفت بر خلاف آمارها، از بیننده بسیار بالایی برخوردار است که البته مهدی تاج برای عدم پاسخگویی غائله ویلموتس سعی دارد راه فراری برای خود پیدا کند.
 
* بخش جالبی درباره ابهامات پرونده ویلموتس
اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های برنامه دوشنبه‌شب مربوط به ویدوئویی 8 دقیقه‌ای بود که از ابتدا تا انتهای قرارداد ویلموتس را کارشناسی کرده بود. در این فیلم کوتاه به حرف‌های گذشته مهدی تاج یک به یک اشاره شده است؛ صحبت‌هایی که با گذشت زمان همگی آنها وارونه شد و مردم در عمل چیز دیگری دیدند. شاید جذاب‌ترین قسمت این بخش مربوط به مصاحبه‌ای بود که پیش‌تر رئیس سابق فدراسیون انجام داده و در آنجا صریحا گفته بود: ویلموتس نمی‌تواند 6 میلیون یورو غرامت از ما بگیرد.
 
* پرداختن به داور داربی
برترین گل‌های لیگ نوزدهم، بخش دیگر برنامه فوتبال برتر بود. گل‌های ارسلان مطهری، سید‌محمد کریمی، محمد میری، احسان حاج‌صفی، شهریار مغانلو و کی‌روش از جمله گل‌هایی بود که در این آیتم پخش شد. در ادامه برنامه کلیپی درباره سپیدرود، تاریخچه و سقوط این تیم به دسته پایین‌تر پخش شد. سپس به صعود تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان به لیگ برتر پرداخته شد و اتفاقات و حواشی هفته پایانی لیگ یک با پخش کلیپی مورد بررسی قرار گرفت. بررسی حواشی مربوط به انتخاب داور داربی پایتخت و کنار گذاشته شدن رضا کرمانشاهی و محمد‌حسین زاهدی‌فر از قضاوت این بازی و اظهارات کرمانشاهی و صفیری(رئیس کمیته داوران) بخش دیگر این برنامه بود. 

Page Generated in 0/0067 sec