printlogo


کد خبر: 223583تاریخ: 1399/6/5 00:00
اخبار

ساکت مدیرعامل سپاهان شد
محمدرضا ساکت بعد از حدود یک دهه غیبت، مجددا مدیرعامل سپاهان شد. دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان انتخاب شد. سایت باشگاه سپاهان در این زمینه نوشت: «در جلسه‌ای که با حضور عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان و اعضای هیأت مدیره باشگاه فولادمبارکه سپاهان برگزار شد، محمدرضا ساکت به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تعیین گردید».
در کارنامه محمدرضا ساکت مدیریت تیم‌های ملی و چندین شغل کوچک و بزرگ در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دیده می‌شود. او پیش از این نیز سال‌ها مدیرعامل سپاهان بود و با این تیم چندین قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد. 
***
رکورد پرش طول بانوان ایران پس از ۴۵ سال شکسته شد
ریحانه مبینی بعد از ۴۵ سال رکورد پرش طول بانوان ایران را شکست. به گزارش ایسنا، مبینی در جریان مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در حال برگزاری است، با ثبت رکورد ۶ متر و ۱۷ سانتیمتر رکورد پرش طول ایران را بعد از ۴۵ سال شکست. رکورد این ماده پیش از این با پرشی به طول 14/6 متر متعلق به توران شادپور بود که مبینی آن را 3 سانتیمتر بهبود ببخشد. این رکورد‌شکنی پس از انجام تست دوپینگ ثبت خواهد شد. 
***
اعلام تاریخ شروع اردوی تیم ‌ملی بوکس
تاریخ شروع دور جدید اردوهای تیم ‌ملی بوکس توسط کادرفنی و فدراسیون مشخص شد. پس از آنکه ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه آغاز اردوهای تیم ‌ملی بوکس را صادر کرد، با تصمیم مسؤولان فدراسیون و سرمربی تیم ‌ملی مقرر شد دور جدید تمرینات مشت‌زنان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۲۰ شهریورماه آغاز شود. البته قرار است در ۱۰ روز اول اردوها تمرینات تنها با حضور 2 المپین بوکس ایران یعنی دانیال شه‌بخش و سید‌شاهین موسوی پیگیری شود و سپس از اول مهرماه بوکسورهای مد‌نظر کادرفنی به تمرینات اضافه شوند. مسابقات پیش‌ روی تیم ‌ملی ایران، رقابت‌های انتخابی المپیک است که سال آینده میلادی به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد. علیرضا استکی، سرمربی تیم‌ ملی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: شرایط برای ما خیلی سخت شد اما اعلام آمادگی می‌کنیم تا همه بوکسورها آماده شوند. از اول مهر در هر 2 وزن 2 بوکسور را به اردوها دعوت می‌کنیم تا پس از بررسی شرایط آنها بهترین‌ها را در اردو حفط کنیم. پس از آن‌ هم باید رقابت‌های کشوری را برگزار کنیم تا در نهایت بهترین نفرات را که حدودا ۶ یا ۷ بوکسور خواهند بود، در اردوها حفظ کنیم و برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شویم. 
***
ستاره ذوب‌آهن زردپوش شد
هافبک ذوب‌آهن با قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوست. در حالی که شایعات زیادی درباره علاقه‌مندی پرسپولیس و چند تیم مختلف به دانیال اسماعیلی‌فر وجود داشت، بازیکن ذوب‌آهن با اتمام فصل جاری راهی دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان شد و قراردادی 2 ساله بست. این انتقال در حالی رقم خورد که سپاهان هنوز سرمربی ندارد و به طور موقت با دستیاران سابق امیر قلعه‌نویی ادامه می‌دهد تا بزودی گزینه مدنظر باشگاه انتخاب شود.

Page Generated in 0/0063 sec