printlogo


کد خبر: 223684تاریخ: 1399/6/10 00:00
اخبار

AFC مجوز حضور تماشاگران در لیگ قهرمانان آسیا 2020 را داد
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. 
نشریه «الوطن» قطر خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 را که به میزبانی قطر برگزار می‌شود با حضور تماشاگران برگزار کند. 
طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات قرار است در هر بازی 20 تا 30 درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها میزبان هواداران فوتبال باشد. البته این حضور تماشاگران در ورزشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود. 
برای اسکان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هم 10 هتل تدارک دیده شده تا تیم‌ها در مدت حضور در دوحه آنجا سکونت داشته باشند. همچنین برای هر تیم اتوبوس‌هایی برای انتقال آنها به ورزشگاه و هتل در نظر گرفته شده است که هر بار ضدعفونی می‌شود. 
استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. قرار است این مسابقات از تاریخ 24 شهریور به میزبانی دوحه آغاز شود.
***
بازیکن پیشین استقلال درگذشت
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که مدتی پیش دچار سانحه رانندگی شده بود، پیش از ظهر روز شنبه دار فانی را وداع گفت. سرژیک تیموریان، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال و برادر آندرانیک تیموریان ملی‌پوش سابق کشورمان که مدتی پیش به علت سانحه رانندگی مصدوم و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، پیش از ظهر شنبه به دلیل وخامت وضعیت جسمانی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت. تیموریان در دهه ۷۰ و در زمان مربیگری زنده‌یاد ناصر حجازی از بازیکنان ثابت تیم استقلال بود و با این تیم افتخاراتی کسب کرده بود. وی همچنین بعد از موفقیت در استقلال از این تیم ترانسفر شد و مدتی را نیز در کشور آلمان توپ زد. 
***
گزارش دی‌مارتزیو از مذاکرات با استراماچونی
وب‌سایت جیانلوکا دی‌مارتزیو، فعال مشهور نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا بر مذاکره مدیران استقلال با آندره‌آ استراماچونی صحه گذاشت. این وب‌سایت نوشت: استقلال در حال تلاش دوباره برای جذب استراماچونی است؛ دسامبر 2019 بود که مربی سابق اینتر پس از 6 ماه استقلال را رها کرد و باعث تهییج احساسات هواداران استقلال شد که او را بسیار دوست داشتند اما از آن روز در باشگاه ایرانی تغییرات بسیاری رخ داده است و تیم مدیریتی جدیدی روی کار آمده‌اند و اکنون آنها دوباره به دنبال جذب آندره‌آ استراماچونی هستند. طی روزهای گذشته مدیرعامل استقلال برای صحبت با استراماچونی در رم بوده تا وی را برای قرارداد جدید سالانه با رقم بسیار بالا قانع کند. استراماچونی چند روزی را فرصت خواسته تا فکر کند و با خانواده‌اش صحبت کند، برای اینکه بتازگی برای سومین بار پدر شده است و به دلیل سختی سفر در شرایط کرونا باید کمی بیشتر فکر کند. 

Page Generated in 0/0076 sec