printlogo


کد خبر: 223716تاریخ: 1399/6/11 00:00
شبکه‌های تلویزیون در دهه دوم محرم با چه سریال‌هایی به استقبال مخاطبان‌شان می‌روند؟
آشتی ‌کارهای تازه با تلویزیون

دهه دوم محرم، سریال‌های «سرزده»، «بوم و بانو» و «زمین گرم» از شبکه‌های یک، ۲ و ۳ پخش می‌شوند. به گزارش «وطن امروز»، در شرایطی که در چند وقت اخیر بویژه در دهه اول محرم امسال شبکه‌های مختلف سیما دست به دامن سریال‌های قدیمی و آرشیوی شدند، پخش ۳ سریال جدید در دهه دوم محرم از شبکه‌های یک، ۲ و ۳، اتفاقی مهم و تازه برای رسانه ملی در این ماه به شمار می‌آید! بر این اساس، سریال 9 قسمتی «سرزده» از 11 شهریورماه (امروز) هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می‌شود. این سریال به کارگردانی بهادر اسدی در شرایط کرونایی ساخته شده و سعی شده است در آن درباره ویروس کرونا اطلاع‌رسانی شود و سریالی به‌روز درباره پلیس و یگان ویژه و مواردی مثل توبه و بخشش است. داستان این سریال درباره ۲ دوست است. اصلان و رضا دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی با چوخه بوده‌اند که دست روزگار مسیر آنها را از یکدیگر جدا کرده، رضا پلیس شده و اصلان به کار‌های خلاف کشیده شده است. رویا میرعلمی، مریم مومن، بهرنگ علوی، علی انصاریان و... در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. 
سریال «بوم و بانو» دیگر سریال جدید شبکه 3 در 40 قسمت، از نیمه دوم شهریورماه ساعت 21:30 روی آنتن می‌رود. این سریال به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب آماده پخش می‌شود. در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: «در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی‌آلایش سر بر می‌آورد که در دل توفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی‌خیزد...». مسعود رایگان، بهنام تشکر، مهدی احمدی، دیبا زاهدی، ساغر قناعت و... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. 
همچنین سریال «زمین گرم» از 10 شهریورماه ساعت 20:45 از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفته است؛ سریالی که پیش از این قرار بود در ماه مبارک رمضان روی آنتن این شبکه برود اما به دلیل شرایط کرونایی پیش‌آمده، تولید و پخش آن عقب افتاد. سریال «زمین گرم» به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، در 30 قسمت در شب‌های محرم روی آنتن شبکه ۳ سیما خواهد رفت. 
در خلاصه داستان «زمین گرم» که مضمونی اجتماعی- مذهبی دارد، آمده است: «بعد از سال‌ها بی‌خبری ۲ برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند...». مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغر همت، نادر فلاح، کامران تفتی، علیرضا آرا و مارال فرجاد در «زمین گرم» بازی کرده‌اند.

Page Generated in 0/0125 sec