printlogo


کد خبر: 223860تاریخ: 1399/6/15 00:00
از پردرآمدترین ستاره هالیوود تا بازیگر «بتمن» اسیر چنگال کرونا
کرونا هالیوود را هم زمینگیر کرد

تازه‌ترین خبرها پیرامون هالیوود حاکی از این است که موج جدید کرونا ستاره‌های هالیوودی را هم خانه‌نشین کرده است. به گزارش «وطن امروز»، کمپانی برادران وارنر روز گذشته اعلام کرد به خاطر ابتلای یک عضو تیم سازنده تازه‌ترین نسخه از فیلم‌های ابرقهرمانی «بتمن» به «کووید-۱۹»، فیلمبرداری متوقف شده اما روشن نکرد این فرد چه کسی است. البته چند ساعت بعد تایید شد که تست کرونای رابرت پتینسون، بازیگر نقش «بتمن» در این فیلم مثبت شده و تولید «بتمن» دوباره به تعویق افتاده است. براساس آنچه ورایتی گزارش کرده، بسته به اینکه پتینسون چقدر باید در قرنطینه بماند، تعلیق تهیه فیلم می‌تواند اتفاقی بسیار هزینه‌بر برای برادران وارنر باشد. «بتمن» در ماه مارس حدود 7 هفته از فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته بود که به خاطر پاندمی مجبور به تعلیق شد.
تخمین‌زده می‌شود که این پروژه حدود ۳ ماه دیگر نیاز به فیلمبرداری داشته باشد و سازندگان امیدوار هستند پیش از پایان سال بتوانند به کارشان پایان دهند. وقتی شدت شیوع ویروس در اواخر بهار بیشتر شد پروژه‌های بی‌شماری مجبور به تعلیق فیلمبرداری خود شدند و در حالی که این بحران سلامت جهانی ادامه دارد، تعداد بسیار کمی از بلاک باسترها توانسته‌اند به کار خود ادامه دهند. از آنجا که تولید «بتمن» معلق شده بود، کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران آن را عقب انداخت و حالا روز اول اکتبر ۲۰۲۱ را برای آن تعیین کرده است. به غیر از پتینسون، در این فیلم زویی کرویتز در نقش کت‌وومن، پل دینو در نقش ریدلر و جفری رایت در نقش گوردون ظاهر می‌شوند. جان تورتورو، پیتر سارسگارد، جیمی لاسون، اندی سرکیس و کالین فرل دیگر بازیگران این فیلم هستند.
خبر دیگر اینکه دواین جانسون، کشتی‌گیر سابق و بازیگری که بیشترین حقوق را در دنیای سینما دریافت می‌کند، گفت خودش، همسرش و ۲ دخترش با وجود رعایت کامل نکات بهداشتی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
جانسون که در چند سال اخیر به عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود معرفی می‌شد، گفته دیدن نتیجه مثبت تست برایش یک ضربه کاری بود. براساس آنچه ددلاین گزارش کرده، جانسون ۴۸ ساله و همسر ۳۵ ساله‌اش و ۲ دختر ۴ و ۲ ساله‌اش و حدود 2 و نیم هفته پیش به کرونا مبتلا شده‌اند. آنها این بیماری را از دوست خیلی نزدیک خانوادگی‌شان گرفتند که اصلا نمی‌دانست ممکن است ناقل بیماری باشد. جانسون در پیامی ویدئویی که در اینستاگرامش منتشر کرد، افزود: می‌توانم بگویم این یکی از پرچالش‌ترین و سخت‌ترین چیزهایی است که تاکنون در خانواده‌مان با آن مواجه شده‌ایم.

Page Generated in 0/0049 sec