printlogo


کد خبر: 223917تاریخ: 1399/6/16 00:00
اخبار

مهدی ترابی دومین بازیکن ایرانی‌ العربی شد
مهدی ترابی، هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس در نوزدهمین دوره لیگ برتر، در فصل جدید لیگ ستارگان قطر برای تیم العربی بازی خواهد کرد. به گزارش استاد الدوحه قطر، مهدی ترابی قرارداد رسمی‌اش را با باشگاه العربی دوحه امضا کرد. قرار است فرآیند رسمی این انتقال بزودی رسانه‌ای شود. مهدی ترابی دومین بازیکن ایرانی العربی پس از مهرداد محمدی است که هفته گذشته از لیگ برتر پرتغال به این تیم پیوست. العربی فصل گذشته مرتضی پورعلی‌گنجی را در اختیار داشت. این تیم شب گذشته در نخستین بازی فصل جدید لیگ ستارگان قطر با حضور یک نیمه‌ای مهرداد محمدی برابر الخور به تساوی 2 - 2 بسنده کرد. 
***
واکنش یزدانی به شایعه خداحافظی از کشتی
دارنده ۲ مدال کشتی آزاد قهرمانی جهان به برخی شایعات مبنی بر خداحافظی از دنیای قهرمانی واکنش نشان داد. 
 رضا یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برخی شایعات مبنی بر خداحافظی از دنیای قهرمانی کشتی پس از به دست گرفتن سرمربیگری تیم استقلال در لیگ کشتی آزاد، اظهار کرد: اصلا این موضوع صحت ندارد و این خبر را از زبان شما می‌شنوم. بحث خداحافظی از دنیای قهرمانی در میان نیست و این خبر را تکذیب می‌کنم. 
دارنده ۲ مدال طلای جهان افزود: همانطور که قبلا در مصاحبه با شما اعلام کردم، قصد داشتم خودم را برای رقابت‌های انتخابی المپیک آماده کنم و به دوبنده تیم ‌ملی برسم. با علیرضا دبیر هم در این باره صحبت داشتم و گفتم قصد دارم کشتی بگیرم. 
وی تصریح کرد: اما تعویق تمام رقابت‌ها از جمله المپیک ۲۰۲۰ باعث شد تا حد زیادی دست از تمرین بکشم تا تکلیف برگزاری المپیک مشخص شود. 
یزدانی در پایان گفت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست. از سوی دیگر هدایت تیم استقلال در لیگ کشتی آزاد را بر عهده گرفتم و امیدوارم بتوانیم با وجود زمان کم برای بستن تیم، به نتایجی درخور نام استقلال برسیم. 
***
واکنش آذری به محرومیت نقل و انتقالاتی فولاد
سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان می‌گوید امیدوار به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال این باشگاه است و مذاکرات با بازیکنان مورد نظر کادر فنی را در این بازه زمانی تا اعلام رای نهایی پیش خواهد برد. با حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، باشگاه فولاد خوزستان به دلیل شکایت باشگاه سپیدرود از فولاد در پرونده فسخ قرارداد یک‌طرفه محمد بلبلی، از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم و به پرداخت ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است. سعید آذری که تیم فوتبال باشگاه فولاد خوزستان را به همراه نکونام به سهمیه آسیایی رسانده، در واکنش به این حکم به ورزش‌ 3 گفت: «امروز حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به دست ما رسیده که همچنان پنجره ما بسته است». او سپس ادامه داد:«ما مدارک جدیدی داریم که آنها را به کمیته حکمیت فدراسیون فوتبال ارجاع می‌کنیم و امیدواریم آنجا موضوع حل شود». آذری در واکنش به این سوال که آیا این محرومیت مانع فعالیت او برای بستن تیمی قدرتمند خواهد شد، عنوان کرد: «ما به رای احترام می‌گذاریم و امیدواریم پنجره باز شود. البته مذاکرات‌مان را با بازیکنان مورد نظر انجام خواهیم داد و کار را پیش خواهیم برد تا فدراسیون رای مناسب را صادر کند».
***
تأثیر خرید طارمی از کاسیاس بیشتر بود
از زمانی که مهدی طارمی به پورتو پیوسته است، تعداد دنبال‌کننده‌های این باشگاه پرتغالی تاکنون به طور چشمگیری افزایش داشته است. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت sapo پرتغال، از زمانی که مهدی طارمی به پورتو پیوسته است، تعداد دنبال‌کننده‌های این باشگاه پرتغالی به ۳۰ هزار نفر افزایش یافته است. فقط در عرض ۲۴ ساعت، حساب اینستاگرام پورتو بیش از ۳۰ هزار دنبال‌کننده جدید به دست آورد. مسؤول این افزایش دنبال‌کننده مهدی طارمی، مهاجمی بود که از ریو‌آوه به پورتو آمد و تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد و بند فسخ قرارداد او نیز ۶۰ میلیون یورو است. ورود کاسیاس به پورتو تأثیر زیادی در رسانه‌ها در سراسر جهان داشت اما در مقایسه با خرید مهدی طارمی در شبکه‌های اجتماعی به طور چشمگیر منعکس نشد. 

Page Generated in 0/0064 sec