printlogo


کد خبر: 223935تاریخ: 1399/6/16 00:00
جنایت تکان‌دهنده در آلمان
مادر ۲۷ ساله 5 فرزند خود را کشت

در یک حادثه هولناک، یک مادر ۲۷ ساله آلمانی 5 فرزند خود را با خوراندن سم کشت اما در تلاش برای خودکشی در قطار ناکام ماند و به بیمارستان منتقل شد. 
به گزارش «وطن امروز» به نقل از آسوشیتدپرس در آلمان، «کریستیان کی» مادر 27 ساله آلمانی متهم است 5 فرزند یک تا 8 ساله خود را در شهر زولینگن به قتل رسانده است. تنها بازمانده این خانواده پسری ۱۱ ساله به نام مارسل است که شاهد جنایت مادرش بوده و حالا با حمایت پلیس پیش مادربزرگش زندگی می‌کند. نیروهای پلیس جنازه 5 فرزند خردسال کریستیان را روز پنجشنبه در آپارتمان او در شهر سولینگن در کنار اسباب‌بازی‌های‌شان پیدا کردند. 
مادر سنگدل پس از کشتن فرزندانش تلاش کرد در قطار دوسلدورف به زندگی خودش پایان بدهد که ناکام ماند و با آسیب‌های شدید به بیمارستان منتقل شد. قربانیان این جنایت عجیب و تکان‌دهنده 3 دختر یک، 2 و 3 ساله و 2 پسر 6 و 8 ساله‌اند. هنوز انگیزه این مادر از کشتن بچه‌ها معلوم نیست. 
این قتل عام، شوک گسترده‌ای را در آلمان ایجاد کرده است. در زولینگن که شهری صنعتی در 20 کیلومتری شرق دوسلدورف است، نامزدها تبلیغات خود را برای انتخابات منطقه‌ای آینده به حال تعلیق درآوردند. از سوی دیگر اعتراض به گروه‌های راست افراطی که برای جمعه برنامه‌ریزی شده بود، با یک مراسم یادبود در میدان اصلی شهر جایگزین شد. 
آرمین لاسکت، فرماندار ایالت نوردراین- وستفالن درباره این حادثه گفت: «مقامات ما همه کارها را برای بررسی این پرونده انجام خواهند داد. افکار بسیاری از افراد با خانواده، مادربزرگ، پسر زنده مانده و همه کسانی است که تحت تأثیر این رویداد قرار دارند».
تحقیقات اولیه تاکنون نشان داده پسر 11 ساله این زن طبق معمول صبح روز پنجشنبه راهی مدرسه شده است. مادرش بعدا با او تماس گرفته که از مدرسه به خانه مادربزرگش برود. این زن به مادرش پیامی ارسال کرد که وی «نمی‌تواند ادامه دهد» و به مشکلات زناشویی با پدر 28 ساله فرزندان خود اشاره کرده است. مرد خانواده از یک سال پیش خانواده را رها کرده و جدا زندگی می‌کرده است.  بررسی صفحات مجازی کریستیان نشان می‌دهد او سال ۲۰۱۴ در صفحه شخصی خود نوشته بود انگیزه‌ای برای ادامه دادن زندگی ندارد و مدتی بعد هم آتش به جان خانه و کاشانه‌اش افتاده بود. تصاویر منتشر شده از خانه او نشان می‌دهد اثر دست یکی از قربانیان روی شیشه پنجره آپارتمان مانده است.
  پلیس با پدر بچه‌ها تماس گرفته و ماموران دادستانی و جرم‌شناسان سرگرم بررسی صحنه جرم و خانه زن قاتل هستند. مادربزرگ بچه‌ها که در شهر مونشن‌گلادباخ زندگی می‌کند، نخستین کسی بود که با پلیس تماس گرفت و کشته شدن 5 نوه خود را به آنها خبر داد. بیش از ۴۰ نیروی پلیس و دادستانی به صحنه جرم رفته و ساکنان شهر ۱۶۰ هزار نفری زولینگن هم از شنیدن خبر غافلگیر و سردرگم شده‌اند.

Page Generated in 0/0054 sec