printlogo


کد خبر: 224201تاریخ: 1399/6/22 00:00
محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) در تعدادی از استان‌های کشور
علیه توطئه شیطان

گروه سیاسی: تجمع محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) و مقدسات روز پنجشنبه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در برخی استان‌ها برگزار شد. 
هزاران نفر از مردم مومن و انقلابی تهران نیز عصر پنجشنبه با حضور در میدان امام حسین(ع)، اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند. 
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران در این آیین ضمن قرائت قطعنامه محکومیت اهانت این نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: این حرکت سخیف استکبار از سوی آحاد مردم ایران اسلامی محکوم می‌شود. حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند هر از گاهی با توهین به مقدسات مسلمانان و جریحه‌دار کردن احساسات مردم در برابر ترویج اسلام ایستادگی کنند، گفت: این اقدامات نه‌تنها از محبوبیت پیامبر کم نمی‌کند، بلکه ضعف و درماندگی استکبار را آشکار می‌سازد. 
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در این تجمع ضمن محکومیت جسارت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) افزود: تفرقه و خودباختگی امروز در بین کشورها و سران سرسپرده کشورهای عربی به دشمن میدان داده است تا تعرض و حرمت‌شکنی کند. همچنین مردم انقلابی تهران با مشت‌های گره‌کرده شعار «لبیک یا حسین(ع)»، «لبیک یا رسول‌الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فرانسه»، «ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگه‌دار»، «مرگ بر ضدولایت فقیه»، «مرگ بر منافق» و «عزا عزاست» سر دادند و همچنین با حمل پلاکاردهای «یا رسول‌الله»، «لبیک یا رسول‌الله» و «مرگ بر آمریکا»، اهانت ایادی استکبار به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کردند. عصر چهارشنبه‌ نیز تعدادی از دانشجویان انقلابی تهران در مقابل سفارت فرانسه تجمع کرده و این اهانت را محکوم کردند. هفته‌نامه «شارلی ابدو» همزمان با رسیدگی به پرونده حمله 5 سال پیش چند نفر به دفتر این نشریه با تیتر «همه چیز به خاطر این»، مجددا کارتون‌های اهانت‌آمیز به پیامبر گرامی‌ اسلام را منتشر کرد. روز گذشته نیز جمعی از طلاب، فضلا، دانشجویان و قشر‌های مختلف مردم قم با حضور در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با شعار «فداک یا رسول‌الله» و با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی با عنوان «صلی‌الله علیک یا رسول‌ا‌‌لله» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» اهانت به نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) و قرآن کریم را محکوم کردند. تجمع‌کنندگان با قرائت بیانیه‌ای خواستار برخورد جدی با اهانت‌کنندگان به مقدسات مسلمانان شدند. 
در سایر استان‌ها نیز معترضان با تجمع در مصلا‌ها و برخی خیابان‌ها و میادین اصلی و با در دست داشتن پلاکاردهایی به اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» اعتراض کردند. 
شرکت‌کنندگان در این تجمع‌ها با سر دادن شعار‌های ‌الله‌اکبر، ما امت رسول‌الله هستیم، لبیک یا محمد، فداک یا رسول‌الله و یا رسول‌الله به این اقدام اعتراض کردند. مردم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری در این تجمع اعتراضی حاضر شدند. 

Page Generated in 0/0068 sec