printlogo


کد خبر: 224227تاریخ: 1399/6/23 00:00
اخبار

درودگر: برنامه باشگاه استقلال این بوده که مجیدی موفق نباشد
عضو هیأت‌رئیسه سازمان لیگ فوتبال معتقد است مدیران باشگاه استقلال برنامه داشتند فرهاد مجیدی در تیم فوتبال این باشگاه موفق نباشد. به گزارش تسنیم، صادق درودگر درباره بازگشت آندره‌آ استراماچونی به تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال با فرهاد مجیدی ۲ نایب‌قهرمانی به دست آورد اما شب داربی خبر می‌دهند مدیرعامل استقلال در اروپا با استراماچونی مذاکره می‌کند. آیا در این شرایط اعضای تیم امیدی به آینده و انگیزه‌ای برای بازی کردن دارند؟ برنامه این بوده که مجیدی موفق نباشد. آیا کسی با 40 سال سابقه مدیریت در ورزش، بازتاب عملکردش را نمی‌بیند؟ درودگر با بیان اینکه اگر استراماچونی به ایران بازگردد، برای پیشواز به فرودگاه می‌رود و وکیلش می‌شود، تصریح کرد: بیش از 80 پرونده با مبلغ 45 میلیون یورو در فیفا از فوتبال ایران موجود است. استراماچونی گفته زمانی مذاکره می‌کنم که یک میلیون و 600 هزار یورو به او پرداخت شود و سپس وزیر ورزش نامه بدهد که قانون عدم حضور مربیان خارجی در ایران لغو می‌شود؛ یعنی خودش را در حد وزیر ورزش دیده است و من این را از جایی معتبر شنیده‌ام. 
***
گل‌محمدی: با تمام وجود فصل بعد هم برای سربلندی پرسپولیس می‌جنگم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دست در دست هم و با تمام وجود برای سربلندی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سوپرجام و فصل بعد می‌جنگیم. یحیی گل‌محمدی در تمرین هفته گذشته تیم پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه اعلام کرد نامه عدم همکاری‌اش را تحویل می‌دهد و پس از اتمام لیگ قهرمانان آسیا با این تیم همکاری نمی‌کند. هر چند پس از صحبت‌هایی که مسؤولان پرسپولیس با سرمربی این تیم انجام دادند، وی از موضع خود کوتاه آمد و با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش رسما اعلام کرد فصل آینده هم در پرسپولیس فعالیت خواهد کرد. در قسمتی از متن پست گل‌محمدی آمده است: دست در دست هم و با تمام وجود برای سربلندی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سوپرجام و فصل بعد می‌جنگیم. درددل‌ها و گلایه‌هایی وجود دارد اما خود را برای یک چالش جدید و بزرگ‌تر آماده کرده‌ایم. دیگر به اینکه چرا در نقل و انتقالات ۲ ستاره تاثیرگذار خط حمله تیم را از دست دادیم یا اینکه چرا برخی گزینه‌ها جذب نشدند، فکر نمی‌کنیم. ما پرسپولیس هستیم و وقتی با هم باشیم اتفاقات بزرگی را رقم خواهیم زد. 
***
پروتکل برگزاری لیگ کشتی ابلاغ شد
نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی (آزاد و فرنگی) مطابق دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا، از سوی وزارت بهداشت به وزارت ورزش ابلاغ شد. به گزارش ایسنا، در 7 بند دستورات لازم به منظور برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی (آزاد و فرنگی) به صورت متمرکز طی ۲ هفته در استان تهران با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وزارت ورزش ابلاغ شد. در این نامه که از سوی رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ارجاع شده، آمده است که با توجه به درخواست رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر بررسی وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی (آزاد و فرنگی) جهت برگزاری این لیگ در صورت رعایت 7 بند ذیل مانعی وجود ندارد. 
۱- قبل از حضور ورزشکاران در سالن، به منظور تمرین و مسابقه تست پی‌سی‌آر انجام و در صورت منفی بودن اجازه شرکت خواهند داشت. 
۲- برگزاری تمرین و مسابقه بدون حضور تماشاچی مجاز است. 
۳- در طول برگزاری و انجام تمرینات، قرنطینه کامل همه افراد درگیر اعم از ورزشکار و غیرورزشکار حداقل به مدت 6 روز اعمال می‌شود. 
۴- اعمال نظارت بر قرنطینه بر عهده فدراسیون کشتی و باشگاه‌هاست و نظارت عالی با همکاری دانشگاه‌های
علوم پزشکی مستقر در تهران صورت می‌گیرد. 
۵- در صورت ارائه تمرینات و مسابقات بیش از 6 روز و ضرورت برگشت و مراجعه نزد خانواده خود، در صورت اعزام برای تمرین و مسابقه تست پی‌سی‌آر با نتیجه منفی و قرنطینه الزامی است. 
۶- همه موارد فوق شامل تمامی افراد از جمله داوران، مربیان، سرپرستان و نیروهای خدماتی است که در اردوی تمرینات و زمان مسابقات در سالن‌های برگزاری مسابقه حضور خواهند داشت. 
۷- برگزاری تمرینات و مسابقات به صورت متمرکز در استان تهران خواهد بود.

Page Generated in 0/0063 sec