printlogo


کد خبر: 224240تاریخ: 1399/6/23 00:00
کارگردان سینما به قتل همسایه‌اش اعتراف کرد

«کریم آتشی» کارگردان و فیلمنامه‌نویسی که همسایه خود را با شلیک گلوله در خیابان خواجه‌ نصیر تهران به قتل رسانده بود، به اقدام خود اعتراف کرد. 
به گزارش «وطن امروز» کریم آتشی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس چهارشنبه‌شب گذشته (۱۹ شهریورماه ۹۹) پس از درگیری با همسایه خود در خیابان خواجه نصیر تهران او را با شلیک گلوله اسلحه کلاشنیکف به قتل رساند. آتشی که فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و دکترای علوم سیاسی بوده و همسر سابق بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون (مرجانه گلچین) است، پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک اسلحه کلاشنیکف و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده بود و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد. 
چهارشنبه‌شب گذشته و ساعاتی پس از جنایت، ماموران نوپو با استفاده از گاز اشک‌آور و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند. آتشی در بازجویی‌های اولیه مدعی شد: همسایه (مقتول) با ایجاد سر و صداهای زیاد مرا آزار می‌داد، چند مرتبه تذکر دادم؛ توجه نکردند و در شرایط روحی نامناسب با مقتول درگیر شدم و این قتل شکل گرفت. وی پس از بازداشت در اختیار پلیس جنایی قرار گرفت تا بررسی ابعاد این قتل ادامه یابد. 
یکی از نکته‌های قابل بررسی درباره او همراه داشتن سلاح گرم سازمانی در خانه بوده است. این کارگردان در اعتراف‌های خود اعلام کرده است «برای تهیه یک فیلم 8 اسلحه گرفته بود که از این تعداد 7 اسلحه را تحویل داده و یکی از آنها را نگه داشته بود و همسایه‌اش را با همین اسلحه به قتل رسانده است». در حال حاضر با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد. بعد از ماجرای قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی در سال گذشته که جامعه را در شوک فرو برد این دومین قاتل معروف است که خبر تیراندازی‌اش جامعه را دچار حیرت کرده است.

Page Generated in 0/0063 sec