printlogo


کد خبر: 224246تاریخ: 1399/6/23 00:00
اخبار

اعلام نتایج دور دوم انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی
سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، سیداسماعیل موسوی، سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور صبح شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات وزارت کشور نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را به شرح زیر اعلام کرد: در حوزه انتخابیه کرمانشاه «ابراهیم عزیزی» با ۲۱۹۶۶ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت. در حوزه انتخابیه سمیرم «اصغر سلیمی» با ۸۵۰۵ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت. در حوزه انتخابیه لنجان «حسین رجایی‌ریزی» با ۱۴۱۲۷ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت. در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس «علیرضا عباسی» با ۲۷۰۱۰ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت. در حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره «بهزاد علیزاده» با ۳۱۲۸۷ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت. در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون «شبیب جویجری» با ۴۴۷۴۸ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت. در حوزه انتخابیه بیجار «علیرضا زندیان» با ۱۰۳۱۹ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت. در حوزه انتخابیه اسلام‌آباد غرب و دالاهو «مجتبی بخشی‌پور» با ۳۱۰۲۲ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت. در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان «عبدالجواد ایری» با ۳۱۲۲۵ به مجلس شورای اسلامی راه یافت. در حوزه انتخابیه زنجان و طارم «مهدی باقری» با ۱۴۹۶۴ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت. 
***
2 دستورالعمل جدید از سوی رئیس قوه‌قضائیه ابلاغ شد
رئیس قوه‌قضائیه دستورالعمل‌های «نحوه نوبت‌دهی جهت ارائه خدمات قضایی به مراجعان» و «ثبت و تکمیل اطلاعات سامانه‌های قضایی» را ابلاغ کرد. 
به گزارش «وطن امروز»، به نقل از مرکز رسانه قوه‌قضائیه، در اجرای ماده ۱۱۳ قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و به منظور حفظ کرامت مراجعان، سرعت در ارائه خدمات قضایی، تسهیل در پاسخگویی و ساماندهی ارائه خدمات حضوری در مراجع قضایی، دستورالعمل نحوه نوبت‌دهی جهت ارائه خدمات قضایی به مراجعان از سوی رئیس قوه‌قضائیه ابلاغ شد. بند یک قسمت «ت» ماده ۳۸ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و ماده ۲۹ آیین‌نامه نحوه استفاده از سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی به ‌منظور افزایش اطمینان به اطلاعات ذخیره‌شده در مرکز ملی داده‌های قوه‌قضائیه و همچنین بهبود ارائه خدمات مبتنی بر استعلام سوابق اشخاص و توسعه خدمات غیرحضوری به ذی‌نفعان نیز دستورالعمل دیگری بود که از سوی آیت‌الله رئیسی ابلاغ شد.
***
واکنش وزارت خارجه به عادی‌سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید اعلام برقراری روابط دیپلماتیک میان بحرین و رژیم صهیونیستی، آن را اقدامی ننگین و خفت‌بار از سوی بحرین دانست که آرمان فلسطین و چندین دهه مبارزات و تحمل رنج و مصیبت مردم فلسطین را در قربانگاه انتخابات آمریکا ذبح می‌کند. 
به گزارش «وطن امروز»، در این بیانیه آمده است: «حاکمان بحرین از این پس شریک جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان منبع تهدید دائمی امنیت منطقه و جهان اسلام و ریشه دهه‌ها خشونت، کشتار، جنگ، ترور و خونریزی در فلسطین مظلوم و منطقه خواهند بود. قطعا نتیجه این اقدام دولت بحرین تنها خشم فزاینده و نفرت ماندگار مردم مظلوم فلسطین، مسلمانان و ملل آزاده جهان خواهد بود». در بند پایانی این بیانیه ضمن هشدار به هر گونه ایجاد ناامنی رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج‌فارس، مسؤولیت تمام عواقب هر گونه اقدامی در این ارتباط متوجه دولت بحرین و دیگر دولت‌های همراه شده است. 

Page Generated in 0/0062 sec