printlogo


کد خبر: 224406تاریخ: 1399/6/26 00:00
شیخ دیاباته در گفت و‌گو با «وطن‌امروز»:
از آینده بی‌خبرم

زهره فلاح‌زاده: زمانی که شیخ دیاباته، مهاجم گلزن استقلال به همراه هروویه میلیچ، دیگر بازیکن خارجی این تیم پس از اتمام فینال جام حذفی راهی کشورهای خود شدند، این نگرانی به اردوی آبی‌ها و هوادارانش نفوذ کرد که نکند با پرداخت نشدن مطالبات چندماهه خارجی‌ها، آنها هرگز به ایران و تیم استقلال بازنگردند. میلیچ زودتر توانست به اردوی استقلال در دوحه اضافه شود اما همچنان با نبود دیاباته این نگرانی ادامه‌دار شد. باشگاه استقلال بلیتی برای او در روز یکشنبه گرفته بود اما شیخ با آن پرواز پا به دوحه نگذاشت. همین موضوع بهانه‌ای شد تا خبرنگار «وطن امروز» با دیاباته درباره بازگشتش به تیم گفت‌وگویی کوتاه کند. شیخ روز دوشنبه در پاسخ به این سوال گفت: من بدون خداحافظی نمی‌روم و اگر به ایران بازگردم به دیدار دوستانم خواهم رفت. این صحبت دیاباته اگرچه همچنان باعث نگرانی هواداران بود اما بلیتی که باشگاه استقلال برای بار دوم دوشنبه‌شب گرفته بود، مشخص می‌کرد شیخ قرار است بازگردد یا خیر. سرانجام شیخ بامداد سه‌شنبه به فرودگاه دوحه قطر رسید و این یعنی او روی قولش ماند و باز هم مثل تمام رفتن‌هایش که بازگشتی داشت، معرفت به خرج داد و به تیم بازگشت.
خبرنگار «وطن امروز» باز هم با شیخ دیاباته کوتاه صحبت کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در استقلال می‌ماند، گفت: دوست دارم فصل آینده هم در استقلال بمانم اما شما در فوتبال هرگز نمی‌‌توانید بفهمید بازیکنان جدیدی که به استقلال آمدند آیا در ابتدای فصل می‌دانستند که به استقلال می‌آیند؟
به ستاره گلزن استقلال گفتیم، هواداران شما سوال همیشگی‌شان این است که شیخ آنها می‌ماند یا نه، چرا که آنها خیلی به شما علاقه دارند. دیاباته اینطور جواب داد: من هم طرفداران استقلال را خیلی دوست دارم اما نمی‌توانم بگویم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

Page Generated in 0/0065 sec