printlogo


کد خبر: 224616تاریخ: 1399/6/31 00:00
اخبار

رفتن سوارز به یوونتوس منتفی شد
باشگاه یوونتوس دیگر قصد ندارد با مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا قرارداد امضا کند. به گزارش آ.اس، یوونتوس از امضای قرارداد با لوئیس سوارز منصرف شد و مهاجم اروگوئه‌ای از این موضوع اطلاع دارد. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی با نزدیکان بازیکن بارسلونا تماس گرفت تا اطلاع دهد این تیم قرار است با ادین ژکو قرارداد امضا کند تا خط حمله خود را قوی کند. باشگاه تورینی می‌خواست با جزئیات این موضوع را به سوارز خبر دهد تا بازیکن اروگوئه‌ای در رابطه با آینده‌اش تصمیم جدیدی بگیرد. در این میان تقریبا انتقال ژکو به یوونتوس قطعی شده است و در صورت توافق رم با ناپولی برای خرید میلیک، این اتفاق خواهد افتاد. بر این اساس گزینه مورد نظر سوارز کاملا از بین رفته است و اکنون سوال بزرگ این است که مهاجم اروگوئه‌ای می‌خواهد چه کار کند، چون «رونالد کومان» در بارسلونا او را نمی‌خواهد. سرمربی هلندی در 3 بازی دوستانه سوارز را دعوت نکرد. در صورت جدایی بازیکن اروگوئه‌ای، بارسلونا می‌تواند با مهاجم دیگری قرارداد امضا کند. 
***
جوکوویچ دوباره خشمگین شد!
مرد شماره یک جهان که 2 هفته پیش به خاطر ضربه به داور خط از رقابت‌های اپن آمریکا اخراج شده بود، در تنیس مسترز رم هم نتوانست خشم خود را کنترل کند و دوباره عصبانی شد. به گزارش ایسنا به نقل از اوله، نواک جوکوویچ دوباره کنترل خود را از دست داد. مرد شماره یک جهان در مسترز رم مانند تنیس اپن آمریکا خشمگین شد اما این بار تنها با هشدار داور ماجرا خاتمه یافت. درست است که تنیسور صربستانی مانند 2 هفته پیش اخراج نشد اما این بدان معنی نبود که توجه‌ها را به خود جلب نکند. مرد شماره یک جهان در دیدار برابر «دومینیک کوپفر» مدام به خاطر بازی پرفراز و فرودش عصبانی می‌شد. او که به خاطر کوبیدن توپ به داور خط از اپن آمریکا اخراج شده بود، هنگام حضور در رقابت‌های رم به خبرنگاران گفت: «نمی‌توانم قول بدهم که دوباره حرکت مشابهی در زندگی‌ام انجام نخواهم داد. چنین اتفاقی می‌تواند برای هر تنیسوری رخ دهد. درس بزرگی بود. اکنون آن موضوع را پشت‌سر گذاشته‌ام. با تیم خود صحبت کرده‌ام و امیدوارم دیگر آن اتفاق تکرار نشود. با این حال در زندگی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، البته تلاش خواهم کرد بهتر شوم». اما این اتفاق خیلی زودتر از انتظار برای تنیسور صربستانی رخ داد. او پس از اینکه اشتباه‌های پیاپی‌اش باعث شد در ست دوم از کوپفر عقب بیفتد، راکتش را محکم به زمین کوبید و آن را شکست. داور به همین خاطر به مرد شماره یک جهان تذکر داد. کوپفر در این ست پیروز شد تا برنده در ست سوم مشخص شود اما در نهایت جوکوویچ توانست به نیمه‌نهایی صعود کند. اتفاق عجیب دیگری هم در این دیدار رخ داد. در یکی از لحظات بازی تنیسور صربستانی امتیاز گرفت و داور کاتالانی، «ناچو فورکادل» به جای اینکه اعلام کند بازی برای جوکوویچ است، گفت: بازی برای فدرر است! او خیلی زود حرف خود را اصلاح کرد تا 2 تنیسور به رقابت خود ادامه دهند. جوکوویچ پس از پیروزی ۲ بر یک در نیمه‌نهایی با «کسپر رود» بازی خواهد کرد. 
***
حضور 2 اسنوکرباز ایرانی در مسابقات مسترز اروپا
2 ملی‌پوش اسنوکر ایران قرار است در مسابقات مسترز اروپا به مصاف حریفان خود بروند. طبق اعلام فدراسیون بولینگ و بیلیارد، حسین وفایی و سهیل واحدی، نمایندگان حرفه‌ای اسنوکر ایران قرار است در رقابت‌های مسترز اروپا شرکت کنند. این رقابت‌ها در مرحله نخست به صورت تک حذفی و با حضور ۱۲۸ بازیکن از ۳۱ شهریورماه در میلتون کینز انگلستان آغاز می‌شود. سهیل واحدی در روز نخست این رقابت‌ها دوشنبه ۳۱ شهریور به مصاف «رایلی پارسنز» انگلیسی می‌رود و حسین وفایی چهارشنبه دوم مهرماه در مقابل «براندون سرجنت» دیگر ورزشکار انگلیسی قرار می‌گیرد. قهرمان این دوره از رقابت‌ها ۸۰ هزار پوند جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.
2 نماینده اسنوکر ایران در بازی‌های گذشته در مسابقات لیگ اسنوکر حرفه‌ای‌ها حضور داشتند که حسین وفایی با 2 پیروزی و یک شکست از ادامه رقابت‌ها بازماند. همچنین سهیل واحدی دیگر اسنوکرباز ایرانی در این رقابت‌ها با 3 شکست از مسابقات کنار رفت. 

Page Generated in 0/0094 sec