printlogo


کد خبر: 225108تاریخ: 1399/7/12 00:00
اخبار

تماس با هافبک سابق آبی‌پوشان
نکونام در آستانه سرمربیگری استقلال
مذاکرات استقلال و جواد نکونام برای حضور بازیکن سابق آبی‌پوشان روی نیمکت این تیم جدی شد. 
پروسه انتخاب سرمربی جدید استقلال هر لحظه وارد فاز جدیدی می‌شود و پس از گزینه‌های متعددی نظیر آندره‌آ استراماچونی، الکس نوری و محمود فکری که برای این تیم مطرح شده بودند، حالا جواد نکونام به جدی‌ترین گزینه اعضای هیأت‌مدیره استقلال برای نشستن روی نیمکت آبی‌پوشان تبدیل شده است. 
آنطور که از گوشه و کنار خبر می‌رسد، اعضای هیأت‌مدیره استقلال پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی این باشگاه، برای انتخاب سرمربی تیم گزینه‌های مختلفی را مطرح کرده و ظاهرا آنها روی انتخاب نکونام به اجماع رسیده‌اند. 
نکونام با تیم فولاد قرارداد دارد و اکنون باید دید هیأت‌مدیره استقلال و احمد مددی، سرپرست باشگاه قادر خواهند بود رضایت باشگاه فولاد را جلب کرده و نکو را به تهران بیاورند.؟ 
به نظر می‌رسد چنانچه هیأت‌مدیره استقلال با نکونام به توافق نهایی برسد، کاپیتان و مربی سابق تیم‌ ملی مشکلی برای جدایی از جمع خوزستانی‌ها و حضور در تهران نداشته باشد. نتایج این مذاکرات طی 3-2 روز آتی مشخص می‌شود. 
***
استقلال مستحق پیروزی بود
رضا یزدانی: به آمادگی مطلوب برسم در لیگ کشتی می‌گیرم
سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال گفت: استقلال مستحق پیروزی برابر دانشگاه آزاد بود. 
رضا یزدانی پس از پیروزی ۷ ـ ۳ استقلال مقابل دانشگاه آزاد در جدال حساس لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار داشت: کاملا مستحق این پیروزی بودیم و حتی پیش‌بینی کرده بودم به برد ۷ ـ ۳ می‌رسیم، پیش‌بینی کرده بودم حریف از چه ترکیبی در این دیدار استفاده می‌کند. بنابراین با آنالیز دقیق کشتی‌گیران حریف پا به میدان گذاشتیم و اکثر کشتی‌گیران استقلال نکات مدنظر کادر فنی را در مبارزه‌های‌شان پیاده کردند. از عملکرد تیم راضی‌ام و امیدوارم با رفع ایرادها بهتر از این نیز عمل کنیم. 
سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال افزود: لیگ امسال در شرایط متفاوتی نسبت به سال‌های قبل برگزار شد و جا دارد از تمام عواملی که در این شرایط سخت به برگزاری لیگ کمک کردند تشکر کنم. برگزاری لیگ پس از تعطیلی چند ماهه مسابقات در آماده‌سازی هر چه بهتر تیم‌ ملی و شناخت وضعیت کشتی‌گیران خیلی موثر بود، چرا که بعد از مدت‌ها به میدان مبارزه رفتند. به گزارش فارس، وی درباره عملکرد خوب تیمش با وجود ورود دیرهنگام به لیگ و فرصت کم برای آماده‌سازی گفت: تیم ما در لحظات پایانی وارد لیگ شد و سعی کردیم در این زمان کم بچه‌ها را به آمادگی مطلوب برسانیم. خدا را شکر بچه‌ها به غیر از چند وزن خوب کار کردند و قطعا سعی می‌کنیم ایرادات موجود را برطرف کنیم تا در ادامه بهتر ظاهر شویم. 
 تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها امروز مزد زحمات خودشان را گرفتند. چون خودم کشتی‌گیر هستم بچه‌ها را درک می‌کنم و به آنها گفتم تا لحظه آخر مبارزه کنند و دست از حمله برندارند‌. 
دارنده ۲ مدال طلای جهان درباره بازگشت خوب کشتی‌گیران استقلال پس از عقب افتادن از حریفان بویژه در مبارزه عرفان جعفریان که باخت ۹ بر صفر را به پیروزی تبدیل کرد، خاطرنشان کرد: سعی کردیم اردوی متمرکز را برای بچه‌ها در نظر بگیریم و در این اردو به دقت معایب کشتی‌گیران را برطرف و نقاط قوت آنها را بیشتر کنیم. خدا را شکر با آنکه در برخی مبارزه‌ها از حریفان عقب افتادند اما بخوبی مدیریت کردند و به کشتی برگشتند، البته دوری طولانی‌مدت از میادین نیز در عقب افتادن بچه‌ها تاثیرگذار بود. 
یزدانی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردو گفت: همه بچه‌ها و کادر فنی و تدارکات تست پی‌سی‌آر دادند و به دقت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم تا مبادا مشکلی در این زمینه پیش آید‌. 
سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال در پایان درباره تصمیمش برای حضور در لیگ به عنوان کشتی‌گیر نیز گفت: فعلا در کنار بچه‌ها تمرین می‌کنم و قصد دارم در ادامه کشتی بگیرم. تمرینات را مرتب انجام دادم اما المپیک به تعویق افتاد و هنوز هم نهایی نشده است. به محض اینکه به آمادگی مطلوب برسم در لیگ، کشتی می‌گیرم و امیدوارم در ادامه در میادین مختلف حاضر شوم.
***
محمود یاوری در ICU بستری شد
سرمربی اسبق تیم‌ ملی فوتبال ایران در بستر بیماری است.
محمود یاوری، مربی باسابقه و ارزشمند فوتبال ایران که طی سال‌ها فعالیتش هدایت تیم‌های مختلفی را برعهده داشت و روی نیمکت تیم‌ ملی نیز نشست، این روزها به دلیل عارضه ریوی در بیمارستان بستری شده است. 
یاوری 81 ساله 3 شب پیش با شرایط جسمانی نامناسب از سوی خانواده‌اش به یکی از بیمارستان‌های شهر اصفهان منتقل شد و بعد از معاینات اولیه، پزشکان او را به ICU انتقال دادند. 
بابک یاوری، فرزند سرمربی سابق تیم‌ ملی دیروز جمعه درباره وضعیت جسمانی او گفت: «ریه پدرم آمبولی کرده بود و در ریه‌اش خون لخته شده بود. متاسفانه شب گذشته سطح هوشیاری‌شان کمی پایین آمد اما از صبح امروز[دیروز] وضعیتش رو به بهبود است و علائم حیاتی‌اش وضعیت بهتری دارد».
وی افزود:«از همه مردم عزیز و هواداران فوتبال می‌خواهم برای سلامتی پدرم دعا کنند تا دوباره به آغوش خانواده بازگردد».
یاوری که در دوران بازی خود عضو تیم پاس تهران بود، 45 سال به عنوان سرمربی در فوتبال ایران فعالیت کرد و افتخارات ارزشمندی را نیز به دست آورد.

Page Generated in 0/0177 sec