printlogo


کد خبر: 225124تاریخ: 1399/7/12 00:00
6200 سبد کالا به نیت 6200 شهید بین خانواده‌های نیازمند استان مرکزی توزیع شد
ادامه مرحله دوم رزمایش همدلی برای کمک به نیازمندان

مرحله دوم طرح مواسات و همدلی آغاز شد. به گزارش «وطن امروز»، در این طرح مردم، نهادها و سازما‌ن‌ها برای حمایت از اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه اقدام به تهیه و توزیع اقلام سبد مصرفی کالاهای اساسی می‌کنند.همزمان با اجرای مرحله دوم طرح مواسات و رزمایش همدلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مسؤولان استانی 6200 سبد کالا به نیت 6200 شهید استان مرکزی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
 بر اساس اعلام سپاه روح‌الله، حجت‌الاسلام دری نجف‌آبادی در این مراسم گفت: در شرایط فعلی جامعه و با وجود تحریم و توطئه دشمنان، کشور در زمینه‌های سازندگی و برگزاری طرح مواسات و سایر زمینه‌ها پیشرفت داشته است. وی با بیان اینکه در استان مرکزی با وجود شرایط سخت اقتصادی عملکرد همه دستگاه‌ها قابل توجه است، افزود: اقدام مشترک کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن در ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان قابل تقدیر است. 
مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی نیز گفت: در ۶ ماه اول سال جاری مشارکت مردمی به نسبت سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است. در مرحله اول طرح مواسات ۱۹۰ هزار پرس غذای گرم و در مرحله دوم تاکنون ۱۴۷ هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است. وی با بیان اینکه در مرحله اول ۶۲ هزار و در مرحله دوم تاکنون ۶۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در طرح مواسات توسط خیران کمک شده است. 
 
* آغاز مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه در دیوان عدالت اداری
همچنین مرحله دوم کمک‌های قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری در راستای رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه آغاز شد. به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، عباس محدث، فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح دیوان عدالت اداری اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران و تحمیل جنگ اقتصادی را ظالمانه خواند و گفت: امروز به واسطه تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، کشور در شرایط سختی از لحاظ اقتصادی قرار گرفته و کارکنان دیوان عدالت اداری حمایت از نیازمندان را وظیفه خود می‌دانند. فرمانده پایگاه بسیج شهید مفتح دیوان عدالت اداری از تهیه ۳ هزار بسته حمایتی خبر داد و افزود: این اقدام دیوان عدالت اداری با مشارکت بسیج دیوان انجام و ۳ هزار بسته اقلام معیشتی به ارزش ۴۵۰ هزار تومان تهیه شد. محدث همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تمام قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری اظهار داشت:‌ دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه و آسیب‌دیده از ویروس کرونا انجام پذیرفت و هدف این بود که به نیازمندان بگوییم در کنار آنها هستیم. این بسته‌ها از روز شنبه (امروز) بین خانوارهای کم‌برخورداری که فهرست آنها از طرف بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در اختیار ما قرار گرفته است، توزیع می‌شود. مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری در قالب ۵۰۰ بسته اقلام ضروری در خردادماه سال جاری برگزار و این بسته‌ها به دست نیازمندان رسید.

Page Generated in 0/0053 sec