printlogo


کد خبر: 225254تاریخ: 1399/7/15 00:00
اخبار

شب شگفت‌انگیز لیگ جزیره
شامگاه یکشنبه لیگ برتر انگلیس یکی از عجیب‌ترین شب‌های خود را سپری کرد. تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد منچستر مقابل میزبانش یونایتد به برتری 1‌-‌6 رسید و مورینیو که 2 سال پیش از منچستریونایتد اخراج شده بود، با انتقامی تاریخی تئاتر رویاها را ویران کرد. 
اما صحبت از شکست خفت‌بار شاگردان سولسشایر که موجب تمسخر شدید هواداران دشمن خونی یونایتد یعنی لیورپول شده بود، ساعاتی بیشتر دوام نیاورد و رقیب و خصم سنتی و همیشگی این تیم، شکستی عجیب‌تر و تحقیر‌آمیزتر را به ثبت رساند. لیورپول که از عنوان قهرمانی لیگ برتر خود دفاع می‌کند و این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی است، مقابل استون‌ویلا با نتیجه باورنکردنی 2-7 شکست خورد و بسیار شانس آورد که 10 گل دریافت نکرد. 
یورگن کلوپ پس از بازی یک جمله بسیار مهم گفت: لیورپول تمام اشتباهاتی را که یک تیم نباید در طول یک فصل آنها را انجام دهد، در یک بازی مرتکب شد!
عجیب‌ترین نتایج فوتبال در سال 2020
24 مرداد 99/ بارسلونا 2 - بایرن مونیخ 8
6 مهر 99/ منچسترسیتی 2 - لسترسیتی 5
13 مهر 99/ منچستریونایتد 1 - تاتنهام 6
استون ویلا 7 - لیورپول 2
***
پخش زنده رقابت‌های گروه ب لیگ برتر کشتی
رقابت‌های دور رفت گروه ب بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام به صورت مستقیم از رسانه ملی برای علاقه‌مندان به کشتی پخش می‌شود. 
به گزارش «وطن امروز» به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های گروه ب لیگ برتر کشتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امروز و فردا- سه‌شنبه و چهارشنبه- با حضور 5 تیم، در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. 
با هماهنگی فدراسیون کشتی با مسؤولان صداوسیما، این رقابت‌ها صبح و عصر از شبکه‌های ۳ و ورزش سیما به صورت مستقیم برای علاقه‌مندان به ورزش ملی کشور پخش خواهد شد. 
***
مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو:
هیچ مجوزی بابت تمرینات گروهی به کسی ندادیم
مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: هیچ مجوزی بابت تمرینات گروهی بیرون از اردوی تیم ‌ملی به کسی ندادیم. 
آرش فرهادیان در گفت‌وگو با فارس درباره برگزاری تمرینات گروهی اعضای تیم‌ ملی بانوان، اظهار داشت: از ابتدا هم به ملی‌پوشانی که در اردو حضور نداشتند اعلام کردیم فعالیت‌های انفرادی خود را زیر نظر مربیان تیم ‌ملی ادامه دهند تا از تمرینات‌شان عقب نمانند ولی فدراسیون تکواندو و سازمان تیم‌های ‌ملی هیچ مجوزی بابت تمرینات گروهی به کسی نداده‌اند. وی افزود: اردوی تیم ‌ملی بانوان به صورت رسمی آغاز نشده است. اگر در سالن ورزشی، تمرین و فعالیتی انجام شده، بدون اطلاع فدراسیون تکواندو بوده و ما هیچ مجوزی ندادیم. مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که اگر تخلفی انجام شده باشد چه تصمیمی اتخاذ می‌شود، ‌عنوان کرد: پیگیری می‌کنیم ببینیم آیا تمرین گروهی ملی‌پوشان اتفاق افتاده و کجا بوده است. 
***
خطیبی:
بودجه آلومینیوم به اندازه یکی دو بازیکن برخی تیم‌هاست
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت بودجه این باشگاه به اندازه یکی دو بازیکن تیم‌های متمول لیگ برتر است. 
رسول خطیبی اظهار داشت: کل بودجه باشگاه آلومینیوم برای خرید بازیکن و تقویت کادر فنی، 19 میلیارد تومان است که در مقایسه با بعضی تیم‌ها برابر هزینه یک یا 2 بازیکن است. با توجه به شرایط و محدودیت‌های موجود، اقدام به خرید بازیکن کردیم و سعی داریم با فوریت، تیم آماده‌ای را برای شاد کردن دل هواداران‌مان روانه لیگ برتر کنیم. 

 

وی با ابراز رضایت از روند اردوی آماده‌سازی تیم، از مسؤولان استانی و هیأت‌مدیره باشگاه تشکر کرد و گفت: هواداران باید در جریان واقعیت‌های موجود قرار بگیرند و بدانند امکانات ما برای تقویت تیم به چه میزان است. در حال حاضر امکان جذب بازیکن خارجی را نیز نداریم اما امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه، نتایجی درخور مردم فوتبال‌دوست اراک کسب کنیم. 

Page Generated in 0/0065 sec