printlogo


کد خبر: 225302تاریخ: 1399/7/16 00:00
هفته هفتم لیگ برتر والیبال امروزپیگیری می‌شود
روز سخت خودروسازان

هفته هفتم لیگ برتر والیبال امروز با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد. 
به گزارش «وطن امروز»، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران(جام سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی) امروز با برگزاری 6 دیدار در شهرهای یزد، اردکان، ارومیه، رامسر، قزوین و تهران پیگیری خواهد شد. 
تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین که از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها هستند و هفته ششم را با شکست پشت‌سر گذاشتند، این هفته در تهران در سالن سایپا به مصاف یکدیگر می‌روند.  سایپا و شهرداری ورامین در حال حاضر با 4 برد و 13 امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند و تیم بازنده در این مسابقه حساس، سومین شکست فصل خود را تجربه خواهد کرد؛ شکستی که فاصله از صدر جدول را نیز افزایش خواهد داد. 
شرایط ورامینی‌ها از نظر کرونا اصلا مساعد نیست و به گفته مسؤولان این تیم تنها 5-4 بازیکن به کرونا مبتلا نشده‌اند و سایر نفرات شرایط خوبی ندارد. باید دید فدراسیون والیبال فکری به حال این موضوع می‌کند و تغییری در زمان این بازی رخ می‌دهد یا دیدار حساس ۲ تیم برگزار می‌شود. 
تیم فولاد سیرجان که صدر جدول لیگ برتر را در اختیار دارد، این هفته در سالن غدیر ارومیه به مصاف آذرباتری این شهر می‌رود. به نظر نمی‌رسد شاگردان تندروان، سرمربی فولاد سیرجان برای حفظ سکوی نخست جدول در این مسابقه کار سختی پیش ‌رو داشته باشند، بویژه که تیم آذرباتری در این مسابقه سرمربی، سرپرست، مربی بدنساز و ۲ بازیکن خود را به دلیل محرومیت به همراه نخواهد داشت.  فولاد مبارکه سپاهان که با ۵ برد و 14 امتیاز در جایگاه دوم جدول است نیز این هفته در قزوین میهمان شهرداری این شهر است. نماینده قزوین که با ۲ برد و 6 امتیاز در رتبه نهم جدول است، برای کسب سومین پیروزی خود انگیزه زیادی در این بازی خانگی دارد اما غلبه بر سپاهان که با شکست شهرداری ورامین در هفته ششم، انگیزه مضاعفی برای تکرار پیروزی دارد، کار آسانی برای میزبان نخواهد بود.  سپاهانی‌ها در هفته ششم (روز یکشنبه) مقابل شهرداری ورامین بازی کردند که بعد از این مسابقه اعلام شد بازیکنان ورامین به کرونا مبتلا بوده‌اند. اصفهانی‌ها هم بدون تست کرونای جدید راهی قزوین شدند و باید مقابل شهرداری قرار بگیرند. 
پیکان دیگر تیم خودروساز لیگ برتر هم امروز باید مقابل شهداب قرار بگیرد. پیکانی‌ها که اصلا شرایط خوبی ندارند و صدای اعتراض مدیران این باشگاه هم درآمده، در این مسابقه محکوم به پیروزی هستند اما پیش‌بینی‌‌ها چیز دیگری نشان می‌دهد. شاگردان ترکاشوند در یزد کار بسیار سختی مقابل شهداب دارند و باید دید می‌توانند دست پر این شهر را ترک کنند یا شکستی دیگر در کارنامه پرافتخارترین تیم ایران و آسیا ثبت خواهد شد.

Page Generated in 0/0051 sec