printlogo


کد خبر: 225357تاریخ: 1399/7/19 00:00
اخبار

امسال اپیدمی آنفلوآنزا نخواهیم داشت
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: امسال اپیدمی آنفلوآنزا نخواهیم داشت. 
جعفر صادق‌تبریزی اظهار داشت: اولویت‌های دریافت واکسن در دستورالعمل ارسال‌شده به مراکز بهداشتی و درمانی که شامل اولویت اول زنان باردار، افراد دیالیزی، سالمندان، بیماران بدخیم، مراکز نگهداری معلولین و زندان‌ها هستند، مشخص شده است. 
وی افزود: همچنین برای تمام همکارانی که در حوزه بهداشت و درمان در مواجهه با ویروس کرونا هستند، دستور تزریق صادر شده است و برای بقیه مردم نیز که نیازمند واکسن هستند، به مرور زمان تهیه می‌شود. 
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت درباره اپیدمی آنفلوآنزا در فصل سرد سال گفت: امسال با وجود کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه‌شده به مردم شامل استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن مداوم دست‌ها، اپیدمی آنفلوآنزا نخواهیم داشت. 
***
پرداخت اجاره مسکن ۵ هزار و۸۶۷ مددجوی کمیته امداد
کمیته امداد استان تهران برای پرداخت اجاره مسکن از منبع صدقات ۲ هزار میلیارد ریال و از منبع بنیاد مستضعفان ۴۴۰۰ میلیارد ریال برای 5867 مددجوی تحت پوشش هزینه کرده است. 
کمیته امداد استان تهران همچنین اعلام کرد در ۶ ماه اول سال ۹۹ تعداد ۱۰۷۶ فقره وام به مبلغ ۱۸۵ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال از محل بنیاد مستضعفان و۲۶ فقره به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال از محل بنیاد با ضمانت کمیته امداد پرداخت شده است. 
همچنین در ۶ ماه اول سال ۹۹ تعداد ۵۶۷۲ فقره وام به مبلغ ۲۸۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جهت دریافت وام کارگشایی به بانک مهر معرفی شده که ۲۱۰۹ مورد با مبلغی بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال موفق به دریافت وام شده‌اند.

Page Generated in 0/0054 sec