printlogo


کد خبر: 225446تاریخ: 1399/7/21 00:00
اخبار

فوگتس: یک ماریو گوتسه باانگیزه می‌تواند به تیم ‌ملی آلمان بازگردد
سرمربی اسبق تیم ‌ملی آلمان معتقد است ماریو گوتسه در ماه‌های آینده احیا می‌شود و به «مانشافت» باز خواهد گشت. 
گوتسه که چند روز قبل با باشگاه پی‌اس‌وی آیندهوون هلند قرارداد 2 ساله بست، اکنون 28 سال سن دارد. او که زننده تک گل بازی فینال جام‌ جهانی 2014 برزیل مقابل آرژانتین بود و افتخار قهرمانی را برای ژرمن‌ها به ارمغان آورد، اکنون در دورانی که باید اوج فوتبالش باشد، از شرایط مطلوب گذشته خود فاصله گرفته و مدت‌هاست به تیم‌ ملی دعوت نشده است. برخی کارشناسان فوتبال آلمان معتقدند او نزول فوق‌العاده زیادی کرده و بعید است دیگر به شرایط خوب گذشته بازگردد اما گروه دیگری تصور می‌کنند گوتسه جا برای بازگشت به روزهای خوب را دارد. 
در این باره «برتی فوگتس» سرمربی دهه 90 تیم ‌ملی آلمان هم اظهار نظر کرده است. او به عنوان یک کارشناس خبره البته به احیای این بازیکن تکنیکی خوش‌‌بین است. 
پیشکسوت 73 ساله فوتبال آلمان اظهار داشت: سن فوتبالیست خیلی حائز اهمیت نیست. من اطمینان دارم اگر ماریو آنگونه که می‌تواند بازی کند، حتما روزهای خوبی را خواهد دید. در آن صورت حتی برای یوآخیم لو، سرمربی تیم‌ ملی بار دیگر به عنوان یک گزینه مطرح خواهد شد. به اعتقاد فوگتس، فوتبالیست سابق بروسیادورتموند و بایرن مونیخ تصمیم صحیحی گرفت که از فضای آلمان خارج شد و به هلند رفت. این چهره قدیمی عنوان کرد: با این کار انگیزه‌های جدیدی برای گوتسه ایجاد می‌شود و آن وقت می‌تواند به فرم مطلوب سابق خود بازگردد و خودش را مدعی بازگشت به تیم‌ ملی بداند. 
***
داربی دلامادونینا لغو می‌شود؟
تست کرونای هافبک انگلیسی اینتر هم مثبت شد. 
باشگاه اینتر اعلام کرد جواب تست کرونای روز گذشته بازیکنان آمد و مشخص شد اشلی یانگ، هافبک انگلیسی تیم به این ویروس مبتلا شده است. 
یانگ پس از باستونی، اشکرینیار، ناینگولان، گالیاردینی و رادو، ششمین بازیکن اینتر است که طی روزهای اخیر به ویروس کرونا مبتلا شده است. با مثبت شدن تست کرونای ششمین بازیکن اینتر برگزاری داربی میلان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 
دیدار اینتر- میلان قرار است شنبه آینده در چارچوب هفته چهارم سری ‌آ برگزار شود. 
***
مهاجم پورتو:
رقابت با طارمی سخت است!
تونی مارتینس، خرید جدید باشگاه پورتو که از تیم فامالیکائو به خدمت گرفته شده است، درباره رسیدن به ترکیب اصلی و رقابت با دیگر مهاجمان پورتو چون طارمی صحبت کرد. 
 تونی مارتینس آمار 43 گل در ۴۰ بازی را ثبت کرد تا سران پورتو قانع شوند او را به پرتغال بیاورند. او در کنار اوانیلسون و مهدی طارمی خریدهای تهاجمی این فصل پورتو هستند. به گزارش فارس، تونی مارتینس در مصاحبه‌ای درباره رقابت با مهاجمان جدید پورتو گفت: ما که به ترکیب جدید پورتو اضافه شدیم با چالش بزرگی روبه‌رو هستیم. من نمی‌دانم در کجا قرار است بازی کنم ولی می‌دانم سرمربی پورتو چگونه می‌اندیشد. وی ادامه داد: یک نفر بازی می‌کند و یک نفر نیمکت‌نشین می‌شود. شما وقتی به ترکیب تیم نگاه می‌کنید، سطح بالایی را می‌بینید که همه دیوانه‌وار در حال پیشرفت هستند. اگر ما در پورتو خواهان پیروزی هستیم باید از رقیب‌مان پیشی بگیریم و اگر می‌خواهیم در ترکیب پورتو باشیم باید رقابت در خط تهاجمی را افزایش دهیم و از هم‌‌تیمی‌ها سبقت بگیریم.

Page Generated in 0/0507 sec