printlogo


کد خبر: 225593تاریخ: 1399/7/24 00:00
اخبار

سن‌مارینو بعد از 40 باخت، نباخت!
تیم ملی فوتبال سن‌مارینو بعد از 6 سال که مرتب طعم باخت را چشید، در یک مسابقه بازنده نشد. 
تیم ملی سن‌مارینو که جزو ضعیف‌ترین تیم‌های فوتبال جهان محسوب می‌شود، شامگاه سه‌شنبه در ادامه مسابقات لیگ ملت‌های اروپا به میدان رفت. این تیم که میهمان یکی دیگر از ضعیف‌ترین تیم‌های ملی فوتبال دنیا، لیختن‌اشتاین بود، بدون گل مساوی کرد. 
سن‌مارینو از سال 2014 تاکنون برای نخستین‌بار در یک بازی بازنده نشد.  در 6 سال گذشته تیم ‌ملی سن‌مارینو در 40 بازی پیاپی بازنده شده بود. 
***
محرومیت تعلیقی 2 کشتی‌گیر خاطی لیگ برتر
حکم کمیته انضباطی فدراسیون کشتی درباره 2 کشتی‌گیر خاطی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد اعلام شد. 
به گزارش سایت فدراسیون کشتی، در پی مسائل پیش‌آمده در دیدار وزن 65 کیلوگرم رقابت بین تیم‌های پاس ساری و هیأت کشتی قائمشهر که در رقابت‌های دور رفت گروه «ب» لیگ برتر کشتی برگزار شد، حکم کمیته انضباطی درباره کشتی‌گیران خاطی اعلام شد. بر این اساس، مهران نصیری، کشتی‌گیر تیم هیأت کشتی قائمشهر به دلیل در آوردن دوبنده، ترک سالن و دریافت کارت قرمز به 9 ماه محرومیت تعلیقی و تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شد. همچنین مهران شیخی، کشتی‌گیر تیم پاس ساری به دلیل تحریک نصیری به 6 ماه محرومیت تعلیقی، تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شد. 
***
طارمی، قلی‌زاده و آزمون در میان نامزدهای بهترین بازیکن هفته آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین بازیکن این قاره در بازی‌های ملی هفته گذشته را معرفی کرد. 
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک نظرسنجی برگزار کرده تا بهترین بازیکنان بازی‌های ملی دوستانه هفته گذشته قاره کهن را انتخاب کند. در میان نامزدهای معرفی شده از سوی سایت AFC برای انتخاب بهترین بازیکن سردار آزمون، علی قلی‌زاده و مهدی طارمی هم حضور دارند. تیم ‌ملی کشورمان هفته گذشته مقابل ازبکستان بازی تدارکاتی داشت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد. در این بازی تدارکاتی آزمون و طارمی برای تیم ‌ملی ایران گلزنی کردند و قلی‌زاده نیز بازی خوبی ارائه کرد.
***
ضرر 12 میلیاردی پرسپولیس با فسخ قرارداد خلیل‌زاده
باشگاه پرسپولیس با فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده، فرصت درآمدزایی ۴۰۰ هزار دلاری را از دست داد. پس از فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده با باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه در تلاشند بتوانند هر چه سریع‌تر با این بازیکن جلسه‌ای داشته باشند و رضایت او برای بازگشت به جمع سرخپوشان را جلب کنند. به گزارش تسنیم، خلیل‌زاده بر اساس قانون فیفا و به دلیل عدم دریافت دستمزدش [بیش از ۲ ماه]، قراردادش با پرسپولیس را در سازمان لیگ فسخ کرد و به این ترتیب در صورت انتقال این بازیکن به الریان قطر، هیچ درآمدی نصیب باشگاه پرسپولیس نخواهد شد. این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که خلیل‌زاده ۳ فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و طبق‌ بندی که در قراردادش وجود داشت، برای جدایی از جمع سرخپوشان، باید 400 هزار دلار (معادل 12 میلیارد تومان) به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کرد که این بند، با فسخ قرارداد خلیل‌زاده کاملا منتفی شد.
از سوی دیگر حدود 100 تن از هواداران پرسپولیس در اعتراض به جدایی بازیکنان کلیدی و سوءمدیریت وزیر ورزش و مدیرعامل موقت باشگاه مقابل مجلس تجمع کرده و علیه مسعود سلطانی‌فر و مهدی رسول‌پناه شعار دادند. 
***
احضار بلبلی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال
بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال به دلیل غیبت در تمرینات روزهای اخیر آبی‌پوشان به کمیته انضباطی باشگاه احضار شد. بنا به اعلام سایت باشگاه استقلال، محمد بلبلی، بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرینات روزهای اخیر این تیم بدون دلیل موجه غایب بوده است. به همین دلیل این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فراخوانده شد.

Page Generated in 0/0065 sec