printlogo


کد خبر: 225651تاریخ: 1399/7/27 00:00
اخبار

رضا حسن‌زاده در نساجی
بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با قراردادی یکساله به صورت رسمی به نساجی پیوست. 
رضا حسن‌زاده، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی یکساله رسما به تیم نساجی پیوست تا در لیگ بیستم به عنوان دستیار وحید فاضلی، سرمربی این تیم روی نیمکت نساجی بنشیند. 
حسن‌زاده فصل گذشته سرمربی تیم فوتبال امید استقلال بود که با این تیم نتایج قابل توجهی کسب کرد و ضمن معرفی چند بازیکن به تیم بزرگسالان، توانست مجوز حضور در لیگ برتر کشور را دریافت کند. 
نساجی به منظور گذراندن اردوی آماده‌سازی خود در جزیره کیش به سر می‌برد. 
***
داربی ایتالیا بر سر جذب گریزمان
اینتر و یووه؛ آماده جذب قهرمان جهان
کالچو مرکاتو نوشت: با بالا گرفتن تنش بین کومان و گریزمان در بارسا، ۲ باشگاه اینتر و یووه، آماده جذب ستاره فرانسوی هستند. 
تنش‌های لفظی اخیر بین رونالد کومان، سرمربی جدید بارسا و آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی این تیم باعث شده ۲ باشگاه ایتالیایی اینترمیلان و یوونتوس برای به خدمت گرفتن او امیدوار شوند. 
گریزمان اخیرا با طعنه‌ به کومان گفته بود دیدیه دشان می‌داند از من در کجا استفاده کند. کومان هم در پاسخ به او نشان داد از صحبت‌های گریزمان ناراحت شده است. کومان خطاب به او گفت: «هر کسی می‌تواند نظر خود را ابراز کند ولی من هستم که تصمیم می‌گیرم در بارسا هر کس کجا بازی کند». 
این تنش‌ها باعث شده احتمال جدایی گریزمان از بارسا در آینده نزدیک قوت بگیرد و ۲ باشگاه یوونتوس و اینتر آماده‌اند از این فرصت احتمالی نهایت استفاده را ببرند. ۲ باشگاه تصمیم دارند در زمان مناسب برای به خدمت گرفتن قرضی گریزمان سراغ بارسلونا بروند. این زمان ممکن است نقل و انتقالات ماه ژانویه باشد. 
***
علی کریمی به همبازی‌اش می‌پیوندد؟
هافبک 2 فصل اخیر تیم فوتبال استقلال در تیررس باشگاه سابق خود قرار گرفت. 
تلاش‌های سپاهان برای جذب یک هافبک دفاعی همچنان ادامه دارد و آنها درصدد جذب علی کریمی، هافبک 2 فصل گذشته استقلال هستند. کریمی هنوز قراردادش را با استقلال تمدید نکرده، هر چند مسؤولان استقلال در روزهای اخیر از روند مثبت مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن خبر داده‌اند. 
کریمی در لیست محرم نویدکیا، همبازی‌اش در سپاهان و سرمربی جدید این تیم قرار گرفته و این در شرایطی است که او به بازی در خارج از کشور نیز تمایل دارد. 
***
تغییرات در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ادامه دارد
معرفی جانشین تاماش آیان در فروردین 1400
بعد از تغییرات مداوم در رأس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، قرار است فروردین 1400 به صورت رسمی برای انتخاب رئیس جدید رای‌گیری شود. 
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری روزهای آشفته‌ای را پشت سر می‌گذارد. بعد از برکناری پاپاندریا از ریاست موقت، نایب‌رئیس تایلندی فدراسیون جهانی که جای او را گرفته بود هم به خاطر انتقادهای زیاد، بعد از ۲ روز از این سمت کنار رفت! از آنجا که تایلند به خاطر دوپینگ‌های گسترده با محرومیت مواجه است، انتخاب این فرد تایلندی به عنوان رئیس موقت با انتقادهایی همراه شد. 
هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در ادامه تغییرات متوالی خود این بار مایکل ایرانی از بریتانیا را به عنوان رئیس موقت معرفی کرد. 
در روزهای اخیر هم پاپاندریا از هیات اجرایی کناره‌گیری کرد و هم آنتونی اورسو، رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری اروپا استعفای خود را از هیات اجرایی فدراسیون جهانی اعلام کرد. حالا بعد از چند روز جنجالی، هیات اجرایی فدراسیون جهانی تاریخ کنگره جهانی را اعلام کرده تا در آن نشست بالاخره از جانشین تاماش آیان،‌ رئیس مجارستانی رونمایی شود. 
قرار است در این کنگره که 4 تا 7 فروردین سال 1400 در لوزان سوییس یا استانبول ترکیه برگزار می‌شود، تکلیف رئیس جدید و اعضای هیات اجرایی با رای‌گیری مشخص شود.

Page Generated in 0/0073 sec