printlogo


کد خبر: 225684تاریخ: 1399/7/28 00:00
با ایفای نقش «شهید عبدالرسول زرین» توسط کامبیز دیرباز
«شکار شکارچی» جلوی دوربین می‌رود

کامبیز دیرباز به ‌عنوان بازیگر اصلی فیلم سینمایی «شکار شکارچی» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری معرفی شد. به گزارش «وطن امروز»، کامبیز دیرباز به ‌عنوان بازیگر فیلم «شکار شکارچی» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری با نگاهی به حماسه برترین تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر و ۸ سال دفاع‌مقدس «شهید عبد‌الرسول زرین» معرفی شد. «شهید عبد‌الرسول زرین» جزو نیروهای اصلی و بنیان‌گذاران لشکر امام حسین(ع) بود و در جبهه‌ها نقش منحصربه‌فردی ایفا می‌کرد؛ نشانه‌گیری‌های دقیق شهید زرین بیشترین آسیب‌ها را به دشمن ‌زده است. او با رکورد بیش از ۳ هزار شلیک موفق و با به هلاکت رساندن نظامیان بعثی و چندین تک‌تیرانداز ماهر و فرمانده عراقی، خود را به‌ عنوان ماهرترین تک‌تیرانداز جهان در جنگ‌های معاصر ثبت کرده است. این شهید والامقام اسفندماه سال 62 در جزیره مجنون (عملیات خیبر) به درجه رفیع شهادت نائل آمد. فیلم سینمایی «شکار شکارچی» به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور بیش از 120 نفر از عوامل حرفه‌ا‌ی سینما و بعد از ۳ ماه پیش‌تولید در شهرک سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس مراحل تولید خود را برای حضور در سی‌‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آغاز کرده است. عباس بلوندی، طراح صحنه و لباس در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به تازه‌ترین پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، گفت: «پیشنهاد کار در پروژه‌های مختلفی را داشته‌ام که به دلیل همزمانی با پروژه سینمایی «شکار شکارچی» همکاری در این پروژه‌ها را نپذیرفته‌ام. در حال حاضر به ‌عنوان مشاور هنری پروژه سینمایی «شکار شکارچی» به کارگردانی علی غفاری، فعالیت می‌کنم. این فیلم سینمایی یک اثر جنگی است و قصه عبدالرسول زرین را به تصویر می‌کشد، زرین یکی از تک‌تیراندازان معروف ایران در جنگ 8 ‌ساله با عراق است. بیشتر بخش‌های فیلمبرداری این پروژه در تهران است و بزودی لوکیشن‌های دیگر این فیلم نیز انتخاب می‌شود».
این هنرمند در ادامه خاطرنشان کرد: «هر چند سینمای ایران نیز مانند دیگر فعالیت‌ها در کشور تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است اما به هر حال تولید پروژه‌ها در حال انجام است، البته این را باید بگویم کار کمی سخت شده است و به دلیل شیوع این ویروس در جامعه انگیزه‌ها برای تولید کمی پایین آمده است. در چنین شرایطی یکسری استرس‌ها وجود دارد که تمرکز را گرفته و همین مساله شرایط ناراحت‌کننده‌ای را رقم ‌زده است، امیدوارم هر چه سریع‌تر شرایط به حالت عادی بازگردد تا دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نشویم».
علی غفاری، کارگردان سریال «بچه مهندس» است که کارگردانی فیلم‌های سینمایی «ابوزینب» و «استرداد» را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. 

Page Generated in 0/0061 sec