printlogo


کد خبر: 225692تاریخ: 1399/7/28 00:00
اخبار

پرسپولیسی‌ها امروز به مجلس می‌روند
برخی پیشکسوتان و اعضای باشگاه پرسپولیس صبح امروز نشستی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌کنند. 
قرار است برخی پیشکسوتان و مسؤولان باشگاه به همراه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی با تعدادی از نمایندگان در کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی دیدار کنند. محور این دیدار مشکلات این تیم است. 
هفته گذشته برخی پیشکسوتان استقلال همراه سرپرست این باشگاه جلسه‌ای را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار کردند و اکنون هم پرسپولیسی‌ها قرار است برای رسیدگی به مشکلات با حضور در مجلس به بحث و تبادل نظر بپردازند. 
***
حسن یزدانی: امسال هم طلای جهان را می‌خواهم
قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: هدفی جز قهرمانی در مسابقات جهانی صربستان ندارم. 
حسن یزدانی بعد از 10 ماه بار دیگر در لیگ برتر روی تشک رفت و نشان داد همچنان می‌تواند تمام رقبای خود را همچون گذشته و قبل از مصدومیت با صلابت کامل از پیش رو بردارد. ستاره کشتی ایران که این روزها به همراه سایر ملی‌پوشان در اردوی تیم ‌ملی حضور دارد و خودش را برای حضور در مسابقات جهانی 2020 آماده می‌کند، درباره شروع اردوها به سایت فدراسیون گفت: از اینکه دوباره در خانه کشتی و اردوهای تیم‌ ملی حاضر شدم خوشحالم. به خاطر شیوع ویروس کرونا، کشتی 7 ماه تعطیل بود و ما به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می‌دادیم، خوشبختانه در شرایط جسمانی و فنی خوبی قرار دارم و امیدوارم در این مدت کوتاه تا رقابت‌های جهانی نیز زیر نظر کادر فنی به آمادگی کامل برسم. او درباره حضورش در لیگ برتر هم افزود: لیگ کمک خوبی به کشتی‌گیران چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ آمادگی حضور در مسابقات کرد و من نیز با برگزاری یک مسابقه شرایط خود را سنجیدم. سوت مسابقه باعث می‌شود کشتی‌گیر 20 روز جلو بیفتد و برگزاری مبارزه و سرشاخ شدن با حریفان، در آماده‌سازی یک کشتی‌گیر بسیار مؤثر است.  
***
مربوش تلف شد
خسارت ده‌ها میلیارد تومانی جان دادن اسب قهرمان
اسب معروف مربوش، از تاثیرگذارترین اسب‌های مسابقه‌ای ایران در 40 سال اخیر، تلف شد. 
مربوش یک اسب بلک تایپ مشهور بود که 5 مقام قهرمانی، 5 مقام دومی، 4 مقام سومی و 3 مقام چهارمی در مسافت‌های 1000 تا 2000 متر را در مسابقات بین‌المللی و جهانی در میادین مختلف اسب‌دوانی به دست آورده بود. 
مربوش پدر سریک (اسب سردار آزمون)، ریوکینگ، پتیورز، آدامر و وسوسه که از اسب‌های نامدار مسابقات اسب‌دوانی ایران هستند، بود و آنها کره‌های مربوشند. از نظر اهالی رشته اسب‌دوانی کره‌های مربوش شرایط مناسبی برای قهرمانی در میدان‌های مختلف دارند. ارزش این اسب گران‌قیمت ده‌ها میلیارد تومان تخمین‌ زده می‌شود و با توجه به عناوین و البته کره‌های مربوش، تلف شدن آن خبر ویژه رشته اسب‌داونی کورس در تمام دنیاست. 
***
ابتلای کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال به کرونا
کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال این روزها در تمرینات تیم مهرام شرکت نمی‌کند. صمد نیکخواه‌بهرامی که برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با مهرام به توافق رسیده و در تمرینات این تیم شرکت می‌کرد، اخیرا به ویروس کرونا مبتلا شده است. بازیکن باتجربه تیم مهرام که کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال ایران هم به شمار می‌رود، با تایید مثبت شدن تست کرونای خود گفت: «متاسفانه تست کرونایم مثبت شده است اما خدا را شکر حالم آنقدر بد نیست و نوع سبک آن را گرفته‌ام. الان در خانه قرنطینه هستم و فکر کنم از 5-4 روز دیگر بتوانم دوباره به شرایط نرمال بازگردم و تمریناتم را از سر بگیرم. جای نگرانی نیست، من بدنی قوی دارم و زود خوب خواهم شد». قرار است لیگ برتر بسکتبال نیمه اول آبان‌ماه به صورت متمرکز استارت بخورد و باید دید صمد نیکخواه‌بهرامی می‌تواند خودش را برای همراهی مهرام در دور نخست مسابقات آماده کند یا خیر.

Page Generated in 0/0148 sec