printlogo


کد خبر: 225693تاریخ: 1399/7/28 00:00
عاقبت وفاداری
رفتار غیرحرفه‌ای مدیران پرسپولیس با محمد انصاری

حامد واعظی: محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها وضعیت نامشخصی دارد، درباره شرایط و آینده‌اش صحبت کرد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی به من اجازه حضور در تمرینات را نمی‌دهد اما مدیران پرسپولیس به من گفتند صبر کن. 
محمد انصاری که طبق نظر یحیی گل‌محمدی در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفته، دیروز بار دیگر برای چندمین روز متوالی در محل این باشگاه حاضر شد تا وضعیت خود را با سرخپوشان مشخص کند. البته به نظر می‌رسد بلاتکلیفی انصاری در پرسپولیس همچنان ادامه دارد، زیرا این بازیکن هنگام خروج از ساختمان باشگاه در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران اظهار داشت: من اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارم اما مسؤولان باشگاه به من گفتند صبر کن. 
وی درباره اینکه زمان ثبت رسمی نقل و انتقالات 3 روز دیگر به اتمام می‌رسد و در این شرایط بلاتکلیفی به آینده‌اش ضربه می‌زند، گفت: این موضوع را از دوستان بپرسید. 
مدافع پرسپولیس درباره زمان آماده شدن خود برای حضور در تمرینات گفت: من از آخر آذر به تمرینات می‌رسم. 
به گزارش «وطن امروز»، رفتار کادر فنی و باشگاه پرسپولیس با محمد انصاری در حالی است که این بازیکن متعصب و توانمند، در اوج نیاز این باشگاه به وی در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، پیشنهادهای مکرر خارجی را رد کرد تا به تیم خود کمک کند و وفادار باشد. وی جزو بهترین بازیکنان و از عوامل موثر تیمی بود که 2 سال قبل در اوج بی‌بازیکن بودن سرخ‌ها کنار این تیم ماند و از عوامل صعود تاریخی پرسپولیس برای نخستین‌بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. 
اینگونه رفتارهای غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای موجب می‌شود بازیکنان به نخستین پیشنهاد مالی بهتری که آمد پاسخ مثبت دهند. 
محمد انصاری بازیکنی است که از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال کشورمان است و منصفانه نیست به خاطر مصدومیت با وی اینگونه رفتار شود. 
در روزهای قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس، محمد انصاری تبدیل به مهره ثابت تیم برانکو شده بود و این نمایش‌های دلپذیر حتی کارلوس کی‌روش را نیز مجاب به دعوت از او به اردوی تیم ‌ملی ‌کرد. 
در روزهای بسته شدن پنجره‌ها، اخبار زیادی درباره پیشنهادهای هنگفت از چین برای محمد انصاری شنیده می‌شد. در این سال‌های تفاوت چشمگیر دستمزدهای ارزی با قراردادهای ریالی داخلی، شاید حتی متعصب‌ترین هواداران پرسپولیس نیز به این بازیکن حق جدایی می‌دادند اما او برای تمدید قرارداد منت نگذاشت و همیشه پیش‌قدم بود. در آن مقطع محمد انصاری مدعی شد هر چه باشگاه و برانکو صلاح بدانند انجام می‌دهد اما شاید حالا برخی او را برای این تصمیم، ملامت کنند. 
همین محمد انصاری حالا در صفحه رسمی‌اش می‌گوید خدا را شکر که آخرین سال حضورش در پرسپولیس است. به نظر می‌رسد قرار نیست نام او در نیم‌فصل دوم وارد لیست شود و دوران ۴ ساله حضور او در جمع سرخپوشان به اتمام رسیده است. 
سوء‌تعبیر نشود؛ بی‌شک حق تمام سرمربیان در تمام سطوح فوتبال دنیاست که یک بازیکن را حتی در اوج آمادگی نخواهند اما انگار در باشگاه جواب محمد انصاری را درست نداده‌اند. حداقل حق یک بازیکن در چنین شرایطی تمدید قرارداد و تسویه‌حساب کامل مالی است. بتازگی بازیکنانی چون مهدی ترابی، علی علیپور و روزبه چشمی و در این سال‌ها بسیاری دیگر از تیم‌های خود جدا شده‌اند و اصولا هم واکنش هواداران منفی بوده است اما باید به بازیکنی که اینگونه فداکاری کرده و پاسخش را درست نمی‌دهند هم، حق داد.

Page Generated in 0/0067 sec