printlogo


کد خبر: 225829تاریخ: 1399/8/1 00:00
معاون سینمایی سابق «حوزه هنری» رئیس بنیاد کتاب شد
تغییرات تازه در حوزه هنری

با انتصاب محمد حمزه‌زاده به مدیرعاملی «بنیاد کتاب»، حمیدرضا جعفریان معاون سازمان سینمایی حوزه هنری شد. به گزارش «وطن امروز»، از مدت‌ها پیش با روی کار آمدن محمدمهدی دادمان، بحث‌هایی در ارتباط با تغییرات در معاونت سینمایی حوزه هنری در محافل رسانه‌ای مطرح و نام‌های زیادی به عنوان گزینه‌های پذیرش این مسؤولیت شنیده می‌شد؛ نام‌هایی که عمدتا شامل تهیه‌کنندگان جوان و فعال این چند سال اخیر می‌شد. این گمانه‌زنی‌ها اما روز گذشته در نهایت با اعلام رسمی خبر انتصاب حمیدرضا جعفریان به این سمت پایان یافت تا تکلیف مهم‌ترین معاونت حوزه هنری بالاخره مشخص شود. 
بر اساس آنچه مهر منتشر کرده، با حکم حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد حمزه‌زاده مدیرعامل بنیاد کتاب این سازمان شد و معاونت سینمایی حوزه هنری را به حمیدرضا جعفریان واگذار کرد. محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری در مراسمی از محمد حمزه‌زاده معاون سینمایی سابق حوزه هنری تجلیل و حمیدرضا جعفریان را معرفی خواهد کرد. این مراسم بزودی با رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. 
حمزه‌زاده پیش از این قائم‌مقام، معاون سینمایی، مدیرعامل و مؤسس انتشارات سوره مهر حوزه هنری بوده است. جعفریان نیز هم‌اکنون مدیرعامل سامانه ویدئوی درخواستی فیلم‌گردی است و مدیریت مؤسسه سفیرفیلم را در کارنامه خود دارد. 

Page Generated in 0/0073 sec