printlogo


کد خبر: 225841تاریخ: 1399/8/1 00:00
اخبار

ستارگان دشتستان به لیگ برتر هندبال بازگشت
تیم هندبال ستارگان دشتستان به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور بازگشت. 
مرحله اول لیگ برتر هندبال به میزبانی تهران به صورت متمرکز برگزار شد. تیم ستارگان دشتستان در مرحله اول حضور نداشت و اعلام شد این تیم به دلیل مثبت شدن تست کرونای نیمی از اعضایش این تصمیم را گرفته است. 
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون درباره تعیین وضعیت تیم ستارگان دشتستان بوشهر روز سه‌شنبه 29 مهرماه در محل فدراسیون برگزار شد و در نهایت مستندات مسؤولان این تیم مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد این تیم به لیگ برتر اضافه شود. 
سی‌و‌سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان از 19 مهرماه با حضور 12 تیم آغاز شد. این مسابقات قرار است در 6 روز به صورت متمرکز و به میزبانی تهران در سالن شهید سردار سلیمانی برگزار شود. 
تیم ستارگان دشتستان در گروه اول این مسابقات با تیم‌های پرسپولیس بهبهان، نیروی زمینی، شهید شاملی کازرون، پاس ناجای قم، ذوب‌آهن اصفهان و نفت و گاز گچساران همگروه است.
***
حضور کورش باقری در جلسه شورای عالی مشورتی فدراسیون وزنه‌برداری
روز گذشته نخستین جلسه شورای عالی مشورتی فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد.
به گزارش «وطن امروز» به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، روز گذشته جلسه شورای عالی مشورتی فدراسیون وزنه‌برداری در محل فدراسیون برگزار شد. در این نشست علی مرادی (رئیس)، داوود باقری (نایب‌رئیس)، محسن بیرانوند (دبیر)، محمدحسین برخواه (سرمربی تیم ملی)، محمدرضا کاظمی‌نژاد (دبیر شورا)، همایون بسطامی (رئیس کمیته فنی)، کورش باقری (قهرمان جهان و سرمربی سابق تیم ملی)، مهران رئیسی (رئیس کمیته استان‌ها) و محسن جلیلی (رئیس کمیته مسابقات) حضور داشتند. 
در این جلسه درباره کم و کیف برگزاری اردوی تیم ‌ملی بزرگسالان و شرایط آن بحث و تبادل نظر شد که تاکید ویژه نشست بر رعایت استانداردهای بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی از سوی نهادهای ذی‌ربط جهت حفظ سلامتی اعضای حاضر در این اردوها بود. 
***
آنسو فاتی:
آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را دارم
 آنسو فاتی پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا ضمن تمجید از مسی، از آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو سخن گفت. 
شامگاه سه‌شنبه بارسلونا در نخستین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مقابل فرانس‌واروش مجارستان به برتری 5 بر یک رسید. گل دوم این تیم را آنسو فاتی به ثمر رساند و توانست رکوردزنی کند. فاتی به نخستین بازیکن زیر 18 سال بدل شد که در لیگ قهرمانان اروپا بیش از یک گل به ثمر می‌رساند. 
ستاره بارسلونا پس از درخشش در اروپا گفت:‌ اینکه ما همه کارمان را بخوبی انجام می‌دهیم برای تیم خیلی خوب است و باعث می‌شود پیشرفت کنیم. همه ما باید تلاش کنیم، سخت کار کنیم و با پیشرفت ایده‌های مربی را عملی کنیم. 
وی ادامه داد: ما خیلی خوشحالیم که مسی را داریم. می‌توانم از بهترین بازیکن دنیا یاد بگیرم. آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را دارم و امیدوارم بتوانم بازی کنم. 
آنسو فاتی گفت: هم‌تیمی‌هایم در بارسا کمک می‌کنند که راحت گل بزنم. دی‌یونگ یک پاس عالی داد که من فقط نیاز داشتم با یک ضربه کوچک آن را گل کنم. 
ستاره بارسلونا درباره شادی پس از گلش نیز گفت: گلم را به دختر برادرم تقدیم کردم. 
***
مربی مستعفی استقلال: با طرز فکر برخی افراد نتوانستم کنار بیایم
مربی بدنساز مستعفی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه با طرز فکر برخی افراد در استقلال نتوانستم کنار بیایم و به همین خاطر از این تیم جدا شدم. 
مسعود مؤمنی با اشاره به کناره‌گیری‌اش از کادر فنی استقلال گفت: من در تیم‌های زیادی کار کرده‌ام و در سوپرلیگ ترکیه و تیم آنالیا اسپور هم مربی بدنساز بودم. در تیم‌های پیکان، پرسپولیس و صبا هم سابقه کار دارم اما بستر را برای ادامه همکاری با استقلال فراهم ندیدم. 
وی درباره دلایل جدایی‌اش تصریح کرد: متاسفانه افرادی اطراف تیم حضور داشتند که ذهنیت لیگ ۲ دارند. در این شرایط کار کردن سخت است. در این شرایط هم دیدم که اگر هر چه زودتر بروم بهتر است. آنها هم دنبال افرادی بروند که بزرگ باشند اما در مجموع برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. آقایان بروند دنبال افرادی که طرز فکرشان با آنها می‌خواند. 

Page Generated in 0/0158 sec