printlogo


کد خبر: 225982تاریخ: 1399/8/6 00:00
تازه‌ترین خبرها از ۲ پروژه تلویزیونی که کارگردانان پیشکسوت در حال ساخت آنها هستند
«رعد و برق» با افخمی و «سنجرخان» با لطیفی

تلویزیون در چند مدت اخیر سعی کرده یک بار دیگر سراغ چهره‌های سرشناسی برود که زمانی در ساخت پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون موثر بودند؛ از جواد رضویان و سیامک انصاری گرفته که سریال جدیدشان بتازگی راهی آنتن شبکه سوم سیما شده تا بهروز افخمی و محمدحسین لطیفی که زمانی سازنده سریال‌های شاخص تلویزیون بودند. تازه‌ترین خبرها در ارتباط با پروژه‌هایی که چهره‌های سرشناس در دست دارند اینکه محمدحسین لطیفی قصد دارد سریال «سنجرخان» را بسازد. او در گفت‌وگوی اخیرش درباره این پروژه گفت: «در حال حاضر روی پروژه‌ای در سنندج کار می‌کنم تا یاد یک قهرمان کرد زنده شود. من پیشنهاد‌های بسیار بالاتر از هزینه دستمزد کار فعلی‌ام داشتم اما ترجیح دادم روی این پروژه برای قهرمان ملی فعالیت کنم. سریال «سنجرخان» درباره زندگی یک قهرمان ملی کرد است که ساخت آن از نیمه آبان‌ماه کلید خواهد خورد. روایتگران تاریخ درباره شخصیت سنجرخان کوتاهی کرده‌اند. سنجرخان قهرمان ملی کرد با میرزا کوچک خان هم‌دوره است و روس‌ها را در تپه روسی کردستان در آخرین روز‌های حکومت احمدشاه شکست داده است. این سریال درام بر پایه فداکاری‌ها و غیرت سنجرخان کرد ساخته خواهد شد».
کارگردان سریال موفق «صاحبدلان» همچنین از بازیگری هنرمندان کرد در سنجرخان خبر داد و گفت: تعدادی بازیگر چهره هم در این سریال ایفای نقش خواهند کرد. خبر دیگر در ارتباط با این پروژه‌ها مربوط به سریال «رعد و برق» بهروز افخمی می‌شود. تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «رعد و برق» در مناطق مختلف از جمله منطقه صفر مرزی انجام شده است و شهرام قائدى، محمد فیلی، مختار سائقی، سام کبودوند و... مقابل دوربین بهروز افخمى رفته‌اند. داوود هاشمی، تهیه‌کننده این مجموعه از ادامه تصویربرداری «رعد و برق» در گرگان خبر داد و تأکید کرده است: «تاکنون ٦٠ درصد از تصویربرداری این سریال در مناطق مختلف از جمله مراوه تپه (نقطه صفر مرزی)، آق‌قلا و... انجام شده است. گروه تولید جهت ادامه تصویربردارى به اهواز و لرستان خواهند رفت».
سریال «رعد و برق» به سفارش شبکه ۵ سیما تهیه و تولید می‌شود و بر اساس آنچه تهیه‌کننده این سریال گفته، در این پروژه شاهد کمک و همکاری مدیران وزارت نیرو در گرگان، جمعیت هلال‌احمر گرگان، شهردارى و شوراى شهر گرگان، سازمان آتش نشانى گرگان و آق‌قلا، اداره گاز گرگان و اداره منابع طبیعی، سپاه پاسداران گرگان و... بودیم و امیدواریم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد. 

Page Generated in 0/0060 sec