printlogo


کد خبر: 225993تاریخ: 1399/8/6 00:00
اخبار

ملی‌پوش تکواندو: در اسنپ کار می‌کنم!
ملی‌پوش تکواندوی کشورمان گفت: سقف قرارداد برای حضور در لیگ تکواندو 45 میلیون تومان است و اصلا نمی‌ارزد در لیگ شرکت کنیم. 
مهدی جلالی درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاهی تکواندو، اظهار داشت: مسؤولان سازمان لیگ برتر و فدراسیون تکواندو باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انجام تست کرونا و تمام موارد مراقبتی لیگ را برگزار کنند و اینگونه همه موافق خواهند بود اما اگر سلامتی شرکت‌کنندگان به خطر بیفتد، همه مخالف انجام مسابقات هستند. همه تکواندوکاران دوست دارند بازی کنند و در کوران مسابقات باشند ولی سلامتی ورزشکاران واجب‌تر از هر چیزی است. وی با اشاره به اینکه امسال باشگاه‌های حاضر در لیگ تکواندو سعی دارند با مبالغ کم، بازیکنان را به خدمت بگیرند، عنوان کرد: با برخی تکواندوکاران صحبت کردیم که اگر باشگاه‌ها قراردادهای 70 یا 80 میلیون تومانی نبندند، ما هم رقابت ‌نکنیم. سقف قرارداد 45 میلیون تومان است و اصلا نمی‌ارزد تکواندوکار برای یک فصل لیگ، وزن کم کند، میهمانی نرود و از تفریحاتش بزند تا سر وزن باشد. در آینده نیز هزار مدل مریضی سراغ ورزشکار خواهد آمد. باشگاه‌ها هزینه جراحی بازیکنان‌شان را می‌دهند؟ با این مبالغ یک ورزشکار اصلا می‌تواند عمل جراحی کند؟ محمدرضا اینانلو رباطش پاره شد و هیچ کسی به او زنگ نزده و حالش را جویا نشده است. 
 ملی‌پوش تکواندوی کشورمان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی کشور هم تکواندوکار می‌تواند شایستگی‌هایش را به کادر فنی نشان دهد، گفت: همه تکواندوکاران می‌توانند در مسابقات کشوری مسابقه بدهند و کادر فنی تیم‌ ملی این رقابت‌ها را همانند انتخابی قلمداد خواهد کرد. مسابقات لیگ محل کسب درآمد برای بازیکنانی است که عمرشان را برای تکواندو گذاشته‌اند. 
جلالی در پاسخ به این سوال که خرج زندگی‌اش را چگونه تامین می‌کند، تاکید کرد: با ماشینم در اسنپ کار می‌کنم و دستم جلوی کسی دراز نیست که پول مکمل و دیگر احتیاجات خود را از کسی بگیرم. کار کردن را برای خودم عار نمی‌دانم و در روز نیز ۲ نوبت تمرین می‌کنم. اگر باشگا‌ه‌ها 90 میلیون تومان برای یک سال به بازیکنان بدهند دیگر ورزشکار دغدغه‌های مالی ندارد و به بهترین وجه به تمرین و مسابقه می‌پردازد. البته اگر باشگاه‌ها در پایان فصل مسابقات لیگ، تمام مبلغ قرارداد را به بازیکنان بدهند. وی درباره اینکه پول تکواندوکاران در آخر مسابقات لیگ به صورت کامل پرداخت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: وقتی ورزشکاران با تیمی قرارداد‌ می‌بندند، در پایان فصل نمی‌توانند نصف پول‌شان را هم بگیرند. حتی برگه قراردادها نیز به دردی نمی‌خورد و در اکثر مواقع، حق بچه‌ها ضایع می‌شود. وقتی باشگاهی با بازیکنان قرارداد منعقد می‌کند و بخواهیم حق به حق‌دار برسد بند و تبصره‌ای در قرارداد بگنجانند که اگر بازیکنی بازی‌هایش را باخت، جریمه شود و اگر بهترین نتیجه را گرفت حقش را به او بدهند. 
***
کادر فنی کشتی آزاد برای انتخابی تیم‌ ملی معرفی شد
اعضای کادر فنی برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی کشتی آزاد معرفی شدند. 
به گزارش «وطن امروز» به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی صربستان، روز 15 آبان‌ماه در 7 وزن در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران با رعایت موازین بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. 
اسامی کادر فنی این رقابت‌ها به شرح زیر است:
1- غلامرضا محمدی؛ سرمربی 2- محسن کاوه؛ مدیرفنی 3- مهدی تقوی؛ مربی 4- ابراهیم مهربان؛ مربی 5- محسن فر‌ه‌وشی 6- محمدحسن محبی 7- اویس ملاح 8- مجید ترکان
رقابت‌های جهانی صربستان 22 تا 30 آذر در شهر بلگراد برگزار خواهد شد. 
***
ناگلزمن گزینه جانشینی گواردیولا
سرمربی جوان و صاحب سبک تیم فوتبال آر. ب لایپزیش آلمان گزینه جانشینی پپ گواردیولا در منچسترسیتی است. 
«یولیان ناگلزمن» ممکن است در آینده سکان هدایت سیتیزن‌ها را در لیگ برتر برعهده گیرد. این خبری است که روزنامه دیلی‌‌میل در اختیار خوانندگانش قرار داد. این نشریه معتبر از طریق منابعی که در منچستر و نزدیک به سیتیزن‌ها دارد، آگاه شده سران باشگاه انگلیسی به «ناگلزمن» 33 ساله بعد از دوران پپ می‌اندیشند. در صورتی که سرمربی اسپانیایی از تمدید قرارداد با تیم دوم شهر منچستر چشم‌پوشی کند، مدیریت باشگاه در وهله نخست به همکاری با ناگلزمن خواهد اندیشید. ناگلزمن از سال 2019 سکان هدایت لایپزیشی‌ها را برعهده گرفته است. او فصل قبل با شگفتی‌سازی موفق شد تیم آلمانی را به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برساند. 
گواردیولا از سال 2016 که بایرن مونیخ را ترک کرد، سرمربی آبی‌های آسمانی منچستر است.

Page Generated in 0/0111 sec