printlogo


کد خبر: 226089تاریخ: 1399/8/8 00:00
اخبار

ژوتا، زننده 10 هزارمین گل لیورپول
ستاره پرتغالی و تازه‌وارد باشگاه لیورپول گل شماره 10000 لیورپول را به ثمر رساند. 
 شب اول هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در یکی از این دیدارها لیورپول در ورزشگاه خانگی خود میزبان میتلند دانمارک بود که با ۲ گل پیروز شد. 
گل‌های لیورپول توسط ژوتا و محمد صلاح‌ زده شد. 
دیگو ژوتا، بازیکن 18 ساله و پرتغالی که ابتدای این فصل به لیورپول پیوست، موفق شد با گلزنی در این بازی، گل شماره 10000 باشگاه لیورپول در تمام مسابقات این تیم در تاریخ را به ثمر برساند تا رکوردی ویژه را در اختیار داشته باشد. 
***
برگزاری مرحله سوم اردوی بوکس با یک غایب بزرگ
اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی بوکس کشورمان با حضور 9 بوکسور به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است. 
سومین مرحله اردوهای آماده‌سازی تیم ‌ملی بوکس کشورمان با حضور 9 بوکسور از سوم آبان در جزیره کیش آغاز شده که هم‌اکنون نیز در حال برگزاری است. پیش از سفر به کیش تمام اعضای تیم ملی تست PCR دادند. 
بزرگ‌ترین غایب این مرحله از اردوها احسان روزبهانی، کاپیتان تیم ‌ملی است که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به کیش نرفت. هیچ بوکسوری جایگزین وی در این اردو نشد. 
امید احمدی‌صفا، مهدی خسروی، دانیال شه‌بخش، باقر فرجی، مسلم مقصودی، سیدشاهین موسوی، میثم قشلاقی، پوریا امیری و علی جمالی بوکسورهای حاضر در تمرینات تیم ‌ملی هستند. 
طبق برنامه‌ریزی علیرضا استکی، سرمربی تیم‌ ملی بوکس، در این مرحله از تمرینات ملی‌پوشان در هفته ۴ نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند و در ۲ روز دیگر هم فقط یک نوبت جلسه تمرینی بعداز‌ظهرها دارند. 
این مرحله اردوی تیم ‌ملی بوکس 16 آبان به پایان می‌رسد و از 24 آبان مرحله چهارم آن در تهران آغاز خواهد شد. 
***
با برنامه، یک کرسی بین‌المللی والیبال را از دست دادیم!
رئیس فدراسیون والیبال براحتی یک کرسی بین‌المللی را از دست داد و در توجیه این موضوع اعلام کرد با برنامه قبلی این اتفاق افتاده است(!)
اردیبهشت‌ماه سال 1396 بود که محمدرضا داورزنی از سوی هیأت‌رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا رسما به عنوان نایب‌رئیس و رئیس منطقه آسیای مرکزی انتخاب و معرفی شد. وی از آن زمان در این سمت فعالیت کرد تا اینکه اجلاس مناطق کنفدراسیون آسیا هفته گذشته به صورت آنلاین برگزار شد. 
 
* محمد لطیف رئیس منطقه آسیای مرکزی شد
در این جلسه رای‌گیری برای انتخاب ۳ نماینده منطقه آسیای مرکزی در هیأت‌رئیسه کنفدراسیون آسیا انجام شد و رئیس فدراسیون ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست این منطقه، عضو هیأت‌رئیسه AVC شد. یرمک از قزاقستان و عتیق‌الاسلام از بنگلادش، دیگر افرادی هستند که با کسب آرا به عنوان نماینده آسیای مرکزی عضو هیأت‌رئیسه شدند. محمد لطیف از مالدیو به عنوان رئیس منطقه آسیای مرکزی انتخاب شد. 
همچنین بیست‌و‌سومین مجمع عمومی و سالانه کنفدراسیون آسیا (AVC)‌ به منظور انتخاب رئیس و اعضای هیأت‌رئیسه برگزار شد. با توجه به شیوع ویروس «کووید-۱۹»، این نشست به صورت آنلاین با حضور نمایندگان ۵۹ کشور از ۶۵ عضو برگزار و برای رای‌گیری نیز از سیستم رای‌گیری الکترونیکی استفاده شد. 
 
* ریتا سوبوو رئیس کنفدراسیون آسیا شد
برای ریاست کنفدراسیون آسیا تنها ریتا سوبوو، معاون اجرایی AVC نامزد شده بود که با کسب اکثریت آرا و موافقت صد درصدی اعضا، برای ۴ سال آینده مسؤولیت این کنفدراسیون را بر عهده گرفت. 
داورزنی که پیش از این به عنوان رئیس منطقه آسیای مرکزی و نایب‌رئیس کنفدراسیون آسیا فعالیت می‌کرد، با از دست دادن کرسی خود به یک عضو معمولی تنزل کرد و جایگاهش در نایب‌رئیسی آسیا هم از دست رفت. چه داورزنی برای حضور در این سمت اقدام کرده باشد و رای نیاورده باشد و چه اقدام نکرده باشد، یک نقطه منفی به شمار می‌رود. 
 
* داورزنی: با برنامه، ریاست منطقه آسیای مرکزی را از دست دادم!
محمدرضا داورزنی در توجیه کرسی‌های از دست رفته ایران در کنفدراسیون آسیا، اظهار داشت: وقتی خانم ریتا برای ریاست ثبت‌نام کرد، کشورهای دیگر از جمله ایران، امارات و کویت ترجیح دادند میدان را برای ریتا باز بگذارند. به همین دلیل از کاندیداتوری ریاست انصراف دادم. 
رئیس فدراسیون والیبال درباره از دست دادن جایگاهش در ریاست منطقه آسیای مرکزی هم خاطرنشان کرد: من نه برای ریاست آسیای مرکزی کاندیدا بودم و نه برای پست دیگری، بلکه هدف ما این بود که عضو هیأت‌رئیسه کنفدراسیون آسیا باشیم و بتوانیم اقدامات خوبی برای ایران رقم بزنیم. تمام اتفاقاتی که رخ داد هماهنگ‌شده و با برنامه بود. عنوان ریاست آسیای مرکزی برای ما ارزشی نداشت. برای ما مهم است در هیأت‌رئیسه آسیا و جهان قرار بگیریم. 

Page Generated in 0/0065 sec