printlogo


کد خبر: 226288تاریخ: 1399/8/14 00:00
اخبار

سرمربی پورتو: طارمی می‌تواند بیشتر در ترکیب باشد
سرمربی پورتو درباره کم‌ بازی کردن طارمی در این تیم صحبت کرد و اظهار داشت: به دلیل حرف مردم به کسی بازی نمی‌دهم ولی او می‌تواند بیشتر در ترکیب ما باشد. 
به گزارش فارس، میزان دقایق اندک حضور طارمی در بازی‌ها واکنش طرفداران این تیم را به همراه داشت و برخی نیز با چنین اتفاقی شوخی کردند. به همین دلیل سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو درباره کم بازی کردن طارمی صحبت کرد. او گفت: بازیکنان از خود انتقاد می‌کنند. من یک گروه بازیکن دارم که می‌دانند چه زمان عملکردشان خوب است، چه زمان خوب نیست و می‌توانند درباره بازی‌شان نظر بدهند. من چنین چیزی را در رختکن انجام داده‌ام. وی ادامه داد: طارمی بسیار بازیکن مودبی است. در حال وفق دادن خود با ما است و شاید بتواند در ادامه بیشتر بازی کند. من به خاطر نظر مردم به کسی بازی نمی‌دهم. من با توجه به بازی و استراتژی به بازیکنی که سزاوارش است بازی می‌دهم.
***
اعلام اسامی تیم‌ ملی بسکتبال بعد از هفته نخست لیگ
سرپرست تیم‌ ملی بسکتبال ایران گفت: کادر فنی پس از برگزاری هفته نخست لیگ به صورت متمرکز، اسامی دعوت‌شدگان به اردو را اعلام می‌کند. 
مسعود قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه‌ سید رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال با مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی توضیح داد: نخستین بحث مهم در این دیدار انتخاب و اعلام لیست اصلی تیم‌ ملی توسط سرمربی تیم ‌ملی بود که سعی کردیم در این‌ باره تبادل‌نظر کنیم. به هر حال برای این کار باید شرایط اردویی نیز مورد نظر قرار بگیرد که نحوه برگزاری اردوها ‌مورد بررسی قرار گرفت. 
او ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید 4-3 بازیکن ما خارج از کشور هستند و شرایط دعوت‌شان باید بررسی می‌شد، چون هر کشور با توجه به ویروس کرونا پروتکل‌های خاص خود را دارد. دعوت کردن این نفرات براحتی قابل انجام نیست و باید شرایط کشورها مدنظر قرار بگیرد. باید بررسی می‌کردیم که با توجه به پروتکل‌ها چگونه می‌توانیم این نفرات را در تاریخ مقرر به اردو وارد کنیم. سرپرست تیم‌ ملی بسکتبال ایران درباره آخرین وضعیت این بازیکنان برای پیوستن به اردو نیز گفت: فکر نمی‌کنم شرایط یا مشکل خاصی باشد و در حال رایزنی هستیم تا با رعایت پروتکل‌ها وارد اردوهای تیم ‌ملی ایران شوند. مهم‌تر از هر چیزی رعایت پروتکل‌هاست که این مساله از طرف برگزارکننده‌ها سفت و سخت گرفته می‌شود. طی مدتی هم که می‌خواهیم اردو برگزار کنیم، چون‌ سلامت بازیکنان مهم‌ترین موضوع است، سعی می‌کنیم با بهترین شرایط تمرینات را پیگیری کنیم. او درباره زمان اعلام اسامی بازیکنان دعوت‌شده به اردو نیز گفت: فعلا منتظریم تا بازی‌های هفته اول لیگ به صورت متمرکز برگزار شود تا پس از آن نفرات مدنظر کادرفنی را اعلام کنیم. اردونشینان تنها بر اساس بازی‌های هفته اول این فصل انتخاب نمی‌شوند و بر اساس شناخت نسبی کادر فنی نیز انتخاب خواهند شد. البته چون یک مقدار شرایط پرخطر است و یک مقدار کمبود وقت داریم، احتمالا تعداد دعوت‌شدگان محدود شود. قاسمی درباره ۲ بازی پیش روی تیم‌ ملی ایران در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ نیز گفت: ما با عربستان و سوریه بازی داریم که عربستان ۲ بازیکن جدید به تیم خود اضافه کرده و تقویت شده است. با این تیم خیلی آشنا نیستیم اما چون با سوریه بازی کرده‌ایم شناخت بیشتری داریم. ما چون یک مدت از اردو و تمرین دور بوده‌ایم نیاز داریم طی یک مدت کوتاه خودمان را آماده مسابقات کنیم که کار را سخت می‌کند. البته سعی می‌کنیم با آنالیز کادرفنی بازی‌های خوبی را انجام داده و به کشور بازگردیم. 

Page Generated in 0/0057 sec