printlogo


کد خبر: 226357تاریخ: 1399/8/15 00:00
اخبار

تمدید قرارداد ۶ بازیکن تراکتور و جذب ۲ بازیکن جدید
۸ بازیکن با تراکتور قرارداد جدید امضا کردند. به گزارش ایسنا، باشگاه تراکتور قرارداد ۶ بازیکن خود را برای فصل جدید تمدید کرد تا اسکلت اصلی این تیم حفظ شود. اکبر ایمانی، سعید مهری، مهدی تیکدری، ابوالفضل پورشیخ، مهدی ببری و حسین علیزاده 6 بازیکن فصل گذشته تیم تراکتور قرارداد خود را به مدت ۵ سال با این باشگاه تمدید کردند. همچنین عرفان سیدی و محمد شیخ‌الاسلامی نیز با عقد قراردادی رسمی به جمع شاگردان علیرضا منصوریان ملحق شدند. قرارداد این ۲ بازیکن جوان نیز ۵ ساله است. 
***
ورزشگاه آزادی برای دیدار استقلال - مس ضدعفونی شد
با آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال، ورزشگاه آزادی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا ضدعفونی شد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، همزمان با آغاز بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی، صبح دیروز، قسمت‌های مختلف این ورزشگاه شامل: اتاق ناظران، داوران، رختکن تیم‌ها، جایگاه خبرنگاران، جایگاه‌های CIP و VIP و همین‌طور نیمکت‌های ذخیره برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با مواد ضدعفونی شست‌و‌شو و پلمب شد تا مشکلی از این نظر برای بازیکنان و عوامل اجرایی پیش نیاید. 
لازم به ذکر است فرآیند ضدعفونی قسمت‌های مختلف ورزشگاه آزادی هر هفته پیش از میزبانی این ورزشگاه از مسابقات لیگ برتر انجام خواهد شد. 
تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته اول بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه ۱۷ آبان‌ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
***
زنگ خطر برای کنته به صدا درآمد
یک رسانه ایتالیایی خبر داد زنگ خطر برای سرمربی اینتر بعد از باخت مقابل رئال در لیگ قهرمانان اروپا به صدا درآمده است. به گزارش فارس، سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد شکست اینتر مقابل رئال‌مادرید جایگاه آنتونیو کنته، سرمربی نراتزوری را متزلزل کرده و زنگ هشدار برای این مربی به صدا درآمده است.
اگر چه در این بازی اینتر بازی باخته 2 بر صفر را به تساوی کشاند ولی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. این باخت باعث شد اینتر در گروه خود به قعر جدول برود. در شرایط کنونی اینتر برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا شرایط بسیار سختی دارد. بنا به گزارش‌های رسیده، کنته شرایط سختی دارد و اگر در بازی‌های آینده نتیجه نگیرد احتمال برکناری‌اش زیاد است. 
دستمزد نجومی 12 میلیون یورویی کنته در سال یکی از موانع عدم اخراج این مربی به شمار می‌آید، چون اینتر هنوز درگیر پرداخت مطالبات اسپالتی سرمربی سابق خود است و نمی‌خواهد یک پرونده مالی سنگین دیگری برایش باز شود. 

Page Generated in 0/0053 sec