printlogo


کد خبر: 226655تاریخ: 1399/8/22 00:00
اخبار

هفته دهم لیگ برتر والیبال
در حساس‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ۲ تیم سایپا و شهداب رودرروی هم قرار خواهند گرفت. هفته دهم دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال امروز پنجشنبه به میزبانی خانه والیبال و فدراسیون برگزار خواهد شد. در حساس‌ترین بازی هفته ۲ تیم سایپای تهران و شهداب یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان مصطفی کارخانه در تیم سایپا پس از پیروزی مقابل تیم‌های شهرداری قزوین و آذرباتری ارومیه، امروز کار سختی مقابل تیم شهداب یزد دارند. در دیگر بازی مهم هفته تیم خاتم اردکان برابر شهرداری ورامین صف‌آرایی خواهد کرد. شاگردان فرهاد نفرزاده پس از شکست روز سه‌شنبه مقابل تیم شهرداری ارومیه باید برابر تیم شهرداری ورامین قرار گیرند. اردکانی‌ها در بازی مقابل تیم پرستاره شهرداری ارومیه نمایش قابل قبولی داشتند و با روحیه مناسب به دیدار هفته دهم خواهند رفت. تیم شهرداری ورامین نیز در هفته نهم به سختی از سد تیم جوان و باانگیزه هورسان رامسر گذشت. تیم صدرنشین سیرجان نیز پس از ۲ پیروزی متوالی در هفته‌های هشتم و نهم امروز استراحت خواهد داشت و تیم سپاهان در صورت پیروزی مقابل تیم پیکان موقتا به صدر جدول خواهد آمد. 
***
تیم چینی با هدایت قطبی به لیگ دسته یک سقوط کرد
تیم شیجیاژوانگ اوربرایت با هدایت سرمربی سابق تیم‌ملی ایران و پرسپولیس به دسته پایین‌تر سقوط کرد. به گزارش فارس، تیم فوتبال شیجیاژوانگ اوربرایت در دیدار پلی‌آف پانزدهم- شانزدهمی سوپرلیگ چین به مصاف تیم ووهان زال رفت و با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. با این نتیجه تیم شیجیاژوانگ اوربرایت با هدایت افشین قطبی، سرمربی سابق تیم ‌ملی ایران و پرسپولیس با قرار گرفتن در رده آخر جدول سقوطش به دسته یک مسجل شد. این تیم چینی فصل گذشته با هدایت این مربی ایرانی به سوپر لیگ چین راه یافته بود و با هدایت وی هم به دسته پایین سقوط کرد. 
***
بازیکن تیم‌ ملی فوتبال ایران از جریمه ۴ میلیون یورویی تبرئه شد
با اعلام دادگاه عالی ورزش (CAS) سامان قدوس، بازیکن تیم‌ ملی فوتبال ایران از پرداخت جریمه ۴ میلیون یورویی تبرئه شد. به گزارش مهر، سامان قدوس، ملی‌پوش فوتبال ایران بعد از جدایی از تیم اوسترشوندس سوئد ابتدا با تیم اوئسکای اسپانیا به توافق رسید اما با نادیده گرفتن این توافق به تیم آمیان فرانسه پیوست. در پی این انتقال، اوئسکا از باشگاه اوسترشوندس و سامان قدوس به فیفا شکایت کرد. فیفا بعد از بررسی ابعاد مختلف این شکایت، قدوس را 4 ماه از بازی محروم و این بازیکن را به همراه باشگاه اوسترشوندس در مجموع ۴ میلیون یورو جریمه کرد. همچنین باشگاه اوسترشوندس از ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم شد. قدوس که سال گذشته در تیم آمیان فرانسه محرومیت ۴ ماهه خود را پشت سر گذاشت، برای شکستن رای جریمه ۴ میلیون یورویی به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد. این دادگاه روز گذشته رای خود را در ارتباط با سامان قدوس بعد از گذشت چند ماه صادر کرد. طبق اعلام دادگاه CAS، قدوس و اوسترشوندس نیازی به پرداخت جریمه ۴ میلیون یورویی ندارند چون به این دادگاه ثابت نشد باشگاه اوئسکا از نظر مالی متضرر شده است. البته CAS محرومیت باشگاه سوئدی از نقل و انتقالات را تایید کرد. قدوس در حال حاضر در تیم برنتفورد که در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، بازی می‌کند.

Page Generated in 0/0053 sec