printlogo


کد خبر: 226810تاریخ: 1399/8/26 00:00
پاسخ سپاه به تروریست‌ها
* مادر شهید مالک طاهر از شهدای اخیر حادثه تروریستی غرب کشور در مراسم تدفین پسرش خنچه‌های عروسی‌ وی را به همراه داشت

گروه سیاسی: روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از حمله توپخانه‌ای رزمندگان سپاه به مواضع گروهک‌های ضدانقلاب در آن سوی مرزها خبر داد. 
به گزارش «وطن امروز»، در این اطلاعیه که شامگاه شنبه منتشر شد، آمده است: رزمندگان نیروی زمینی سپاه صبح روز شنبه مواضع گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب را در آن سوی مرزهای شمال غرب کشورمان هدف قرار دادند که طی این حملات خسارات و تلفات سنگینی به ضدانقلاب وارد شد. 
در این اطلاعیه هشدار داده شده است: همان‌گونه که بارها تصریح شده، امنیت ملی و حفظ آرامش و آسایش ملت ایران بویژه مردم استان‌های مرزی، خط قرمز نیروهای مسلح کشور بویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و در این باره هیچ ملاحظه و مرزی را نمی‌شناسد و تروریست‌ها را در هر سوراخی که خزیده باشند، به سزای اعمال ننگین و جنایتکارانه‌شان خواهند رساند.
روز شنبه همچنین پیکر مطهر ۳ شهید مرزبانی ارومیه، استوار دوم «مسلم جهان‌آرا»، استوار دوم «مالک طاهر» و سرباز وظیفه «کامران کرامت» با حضور خانواده‌های این ۳ شهید و برخی مقامات استان آذربایجان غربی تشییع شد. یکی از تصاویری که از مراسم تشییع شهدای مرزبانی منتشر شد و در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای پیدا کرد، تصویری از مادر شهید مالک طاهر بود که در مراسم تدفین فرزندش خنچه‌های عروسی‌اش را به همراه داشت. 
بر اساس خبری که توسط پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس منتشر شد، روز جمعه عناصر مسلح ضدانقلاب در حوزه گروهان مرزی «تکور» در استان آذربایجان غربی با تعدادی از عوامل مرزبانی به صورت مسلحانه درگیر شدند که با اعزام عوامل کمکی به منطقه و با مقاومت نیرو‌های جان بر کف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست‌ها از نفوذ آنان به خاک کشورمان جلوگیری به عمل آمد. 
در این درگیری ۳ نفر از نیرو‌های مرزبانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ۲ نفر مجروح شدند. در این خبر همچنین آمده است با توجه به تبادل آتش پرحجم نیرو‌های خودی شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین به عناصر مسلح ضدانقلاب است. 

Page Generated in 0/0059 sec